Psychologia reklamy MSc
Lancaster University
- Lancaster University
Kluczowe informacje o kursie
Opis kursu
Reklama jest wszędzie. Zawsze przemijająca, czasem trywialna, a jednak może być niezwykle potężna w zmienianiu naszego postrzegania, naszych przekonań i naszych zachowań. Dzięki temu programowi rozwiniesz zaawansowane zrozumienie tego, jak reklama wpływa na ludzki umysł, dając ci unikalny i cenny wgląd w branżę.
Ten wyjątkowy kurs zapewnia interfejs między teorią a praktyką, zrozumieniem i umiejętnościami, dając ci gruntowne podstawy psychologii leżącej u podstaw perswazji, w kontekście tego, jak jest ona stosowana - i jak może być stosowana bardziej radykalnie - w branży komunikacyjnej.
Kurs łączy "wymianę wiedzy" w małych grupach z innowacyjnym nauczaniem prowadzonym przez studentów, opartym na naszej wyjątkowej wiedzy w zakresie poznawczych, rozwojowych, społecznych i neuropsychologicznych aspektów reklamy. Skorzystasz z perspektyw i wkładu badaczy akademickich, doświadczonych praktyków reklamy i oryginalnych badań komercyjnych.
Studiując połączenie modułów opartych na umiejętnościach i teorii, rozwiniesz wysoki poziom technicznego zrozumienia dyscypliny. Będziesz miał okazję ćwiczyć i rozwijać umiejętności analityczne i interpretacyjne wraz z modułami, które zwiększą twoją zdolność do prowadzenia i prezentowania badań psychologicznych.
Twoja wiedza i zrozumienie psychologii reklamy i teorii reklamy również rozwiną się, gdy zaangażujesz się w specjalistyczne moduły skoncentrowane na tych tematach. Studiowanie relacji między reklamą a ludzkim umysłem oraz zastosowanie zdobytej wiedzy do strategii reklamowej, pozycjonowania, marki i komunikacji marketingowej przygotuje Cię do konkurencyjnego świata reklamy i marketingu. Zaawansowane umiejętności i wiedza, które rozwiniesz dzięki tym modułom, będą nieocenione, gdy przejdziesz do kariery lub dalszych badań.
W ciągu roku ukończysz również projekt rozprawy doktorskiej, wspierany przez opiekuna akademickiego. Będzie to okazja do zademonstrowania wszystkiego, czego się nauczyłeś i zastosowania teorii w praktyce. Rozwiniesz swoje umiejętności obsługi danych, a także zdolność do dokładnego i odpowiedniego prezentowania swoich badań.
Ponadto Twoja praca dyplomowa może zostać ukończona równolegle lub sekwencyjnie ze stażem w branży. Da ci to możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia, jednocześnie wykorzystując swoje umiejętności i wiedzę, aby sprostać wyzwaniom związanym z przemysłem. To praktyczne, istotne doświadczenie w pracy dla organizacji zewnętrznej (i związane z tym możliwości nawiązywania kontaktów) jest niezwykle korzystne przy ubieganiu się o pracę po zakończeniu kursu.
Ten kurs jest przeznaczony dla absolwentów, którzy pochodzą z szerokiego zakresu dyscyplin i planują karierę w reklamie lub komunikacji, lub którzy chcą odświeżyć swoje umiejętności lub zmienić kierunek na bardziej oparty na planowaniu. Jest również odpowiedni dla tych, którzy chcą podjąć dalsze badania w zakresie psychologii reklamy i dziedzin pokrewnych na poziomie doktoranckim.
Wymagania wstępne / Przyjęcia
Wymagania dla studentów międzynarodowych / Wymagania dotyczące języka angielskiego
Wynik testu akademickiego IELTS (podobne testy mogą być również akceptowane)
-
- 7.0
- Graduate Degrees
-
- 6.5
- Undergraduate Degrees
2:1 Dyplom z wyróżnieniem (UK lub równoważny) z psychologii, marketingu, reklamy, komunikacji, mediów, dziennikarstwa, zachowań konsumenckich.
Możemy również rozważyć niestandardowych kandydatów, skontaktuj się z nami w celu uzyskania informacji.
Możemy poprosić Cię o przedstawienie uznanych kwalifikacji w zakresie języka angielskiego, w zależności od Twojego obywatelstwa i miejsca, w którym wcześniej studiowałeś.
Zwykle wymagamy testu IELTS (Academic) z ogólnym wynikiem co najmniej 7,0 i minimum 6,0 w każdym elemencie testu. Bierzemy również pod uwagę inne kwalifikacje w zakresie języka angielskiego.
Koszty
Średnie koszty utrzymania studentów w UK
Czynsz | £518 |
Woda, gaz, prąd, internet (w domu) | £50 |
Zakupy w supermarkecie | £81 |
Ubrania | £35 |
Jedzenie e restauracjach | £33 |
Alkohol | £27 |
Jedzenie na wynos / dostawy jedzenia | £30 |
Wyjście na miasto / rozrywka (bez alkoholu, jedzenia) | £24 |
Wakacje i wyjazdy weekendowe | £78 |
Transport w obrębie miasta | £17 |
Zdrowy tryb życia / sport | £20 |
Artykuły papiernicze/książki | £13 |
Telefon komórkowy/internet | £13 |
Telewizja kablowa / streaming | £7 |
Ubezpieczenie | £51 |
Inne | £1092 |
Średni koszt utrzymania studenta | £95 |
Londyn kosztuje około 34% powyżej średniej, głównie z powodu czynszu, który jest o 67% wyższy niż średnia w innych miastach. Dla studentów mieszkających w akademikach, koszty wody, gazu, elektryczności, wifi są zazwyczaj wliczone w czynsz. Studenci w mniejszych miastach, gdzie zakwaterowanie znajduje się w odległości spaceru/przejażdżki rowerem, koszty transportu są zazwyczaj znacznie niższe.
Rankingi Uniwersyteckie
Rankingi Lancaster University w najlepszych brytyjskich i światowych rankingach.
Zobacz wszystkie 34 rankingi uniwersytetów Lancaster University
O Lancaster University
Uniwersytet Lancaster został założony w 1964 roku i znajduje się w wiejskiej scenerii Lancaster. Kampus zapewnia szereg udogodnień dla swoich studentów, w tym banków i poczty. Akademicko, wszystkie kursy i programy tego uniwersytetu są akredytowane i zatwierdzone przez MARP, zapewniając, że programy nauczania dostarczane tutaj są ustawione na wysokim poziomie. Jeśli chodzi o udogodnienia, studenci mają dostęp do różnych miejsc do nauki i rekreacji, które mają na celu poprawę ich samopoczucia, takich jak medytacja i zajęcia Tai Chi oraz spacery po lesie.
Lista 452 kursów licencjackich i magisterskich Lancaster University - Katalog Kursów
Skład uczniów Lancaster University
-
Całkowita liczba uczniów zapisanych na Lancaster University według poziomu. Rok akademicki 2021/22 - Liczba studentów studiów stacjonarnych opublikowana przez Higher Education Statistics Agency (HESA) w dniu lutego 2022
- studenci pierwszego stopnia:
- 12595
- studenci podyplomowi:
- 4065
- Razem:
- 16660
-
Liczba uczniów zapisanych na kursy "Reklama": 3880 Rok akademicki 2021/22 - Liczba studentów studiów stacjonarnych opublikowana przez Higher Education Statistics Agency (HESA) w dniu lutego 2022
Gdzie ten program jest nauczany
Podobne kursy
Program | Uniwersytet | Satysfakcja studentów | Bezrobotny | Rezygnacja | Czesne (Międzynarodowe) | Taryfa UCAS | Miasto | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Reklama strategiczna i komunikacja marketingowa MA |
(University of Greenwich) |
- | - | - | £16000 | - | Londyn | Oncampus W niepełny wymiarze godzin | |
Reklama, marketing i media MA |
(University of Essex) |
- | - | - | £21700 | - | Colchester | Oncampus W niepełny wymiarze godzin | |
Komunikacja marketingowa i reklama MSc |
(Kingston University) |
- | - | - | £17500 | - | Kingston upon Thames | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Praktyka mediów cyfrowych: Reklama, marketing i projektowanie marki MA |
(The University of Winchester) |
- | - | - | £17450 | - | Winchester | Oncampus W niepełny wymiarze godzin | |
Reklama MA |
(Bournemouth University) |
- | - | - | £17500 | - | Poole | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Reklama i Marketing MSc (PG) |
(University of Hull) |
- | - | - | £13000 | - | Hull | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Zarządzanie marketingowe z reklamą MA |
(University of Leeds) |
- | - | - | - | - | Leeds | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Psychologia reklamy MSc |
(Lancaster University) |
- | - | - | - | - | Lancaster | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Kreatywna strategia reklamowa MSc |
(Manchester Metropolitan University) |
- | - | - | - | - | Manchester | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Reklama i komunikacja marketingowa MSc (PG) |
(Nottingham Trent University) |
- | - | - | - | - | Nottingham | Oncampus W pełnym wymiarze godzin |