Lancaster University
Psychologia reklamy MSc
Lancaster University - Lancaster University

Oferowane formy kursów

Kluczowe informacje o kursie

Opis kursu

Reklama jest wszędzie. Zawsze przemijająca, czasem trywialna, a jednak może być niezwykle potężna w zmienianiu naszego postrzegania, naszych przekonań i naszych zachowań. Dzięki temu programowi rozwiniesz zaawansowane zrozumienie tego, jak reklama wpływa na ludzki umysł, dając ci unikalny i cenny wgląd w branżę.

Ten wyjątkowy kurs zapewnia interfejs między teorią a praktyką, zrozumieniem i umiejętnościami, dając ci gruntowne podstawy psychologii leżącej u podstaw perswazji, w kontekście tego, jak jest ona stosowana - i jak może być stosowana bardziej radykalnie - w branży komunikacyjnej.

Kurs łączy "wymianę wiedzy" w małych grupach z innowacyjnym nauczaniem prowadzonym przez studentów, opartym na naszej wyjątkowej wiedzy w zakresie poznawczych, rozwojowych, społecznych i neuropsychologicznych aspektów reklamy. Skorzystasz z perspektyw i wkładu badaczy akademickich, doświadczonych praktyków reklamy i oryginalnych badań komercyjnych.

Studiując połączenie modułów opartych na umiejętnościach i teorii, rozwiniesz wysoki poziom technicznego zrozumienia dyscypliny. Będziesz miał okazję ćwiczyć i rozwijać umiejętności analityczne i interpretacyjne wraz z modułami, które zwiększą twoją zdolność do prowadzenia i prezentowania badań psychologicznych.

Twoja wiedza i zrozumienie psychologii reklamy i teorii reklamy również rozwiną się, gdy zaangażujesz się w specjalistyczne moduły skoncentrowane na tych tematach. Studiowanie relacji między reklamą a ludzkim umysłem oraz zastosowanie zdobytej wiedzy do strategii reklamowej, pozycjonowania, marki i komunikacji marketingowej przygotuje Cię do konkurencyjnego świata reklamy i marketingu. Zaawansowane umiejętności i wiedza, które rozwiniesz dzięki tym modułom, będą nieocenione, gdy przejdziesz do kariery lub dalszych badań.

W ciągu roku ukończysz również projekt rozprawy doktorskiej, wspierany przez opiekuna akademickiego. Będzie to okazja do zademonstrowania wszystkiego, czego się nauczyłeś i zastosowania teorii w praktyce. Rozwiniesz swoje umiejętności obsługi danych, a także zdolność do dokładnego i odpowiedniego prezentowania swoich badań.

Ponadto Twoja praca dyplomowa może zostać ukończona równolegle lub sekwencyjnie ze stażem w branży. Da ci to możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia, jednocześnie wykorzystując swoje umiejętności i wiedzę, aby sprostać wyzwaniom związanym z przemysłem. To praktyczne, istotne doświadczenie w pracy dla organizacji zewnętrznej (i związane z tym możliwości nawiązywania kontaktów) jest niezwykle korzystne przy ubieganiu się o pracę po zakończeniu kursu.

Ten kurs jest przeznaczony dla absolwentów, którzy pochodzą z szerokiego zakresu dyscyplin i planują karierę w reklamie lub komunikacji, lub którzy chcą odświeżyć swoje umiejętności lub zmienić kierunek na bardziej oparty na planowaniu. Jest również odpowiedni dla tych, którzy chcą podjąć dalsze badania w zakresie psychologii reklamy i dziedzin pokrewnych na poziomie doktoranckim.

**Ocena odbywa się poprzez pracę zaliczeniową i dysertację**

Wymagania wstępne / Przyjęcia

Wymagania dla studentów międzynarodowych / Wymagania dotyczące języka angielskiego

Wynik testu akademickiego IELTS (podobne testy mogą być również akceptowane)

    • 7.0
    • Graduate Degrees
    • 6.5
    • Undergraduate Degrees
Uzyskaj porady, które kursy podstawowe są najlepsze dla Ciebie, aby nadal studiować Psychology of Advertising, MSc. Jeśli nie spełniasz minimalnych wymagań pod względem wyniku UCAS, poziomów A lub wymagań dotyczących języka angielskiego.

2:1 Dyplom z wyróżnieniem (UK lub równoważny) z psychologii, marketingu, reklamy, komunikacji, mediów, dziennikarstwa, zachowań konsumenckich.

Możemy również rozważyć niestandardowych kandydatów, skontaktuj się z nami w celu uzyskania informacji.

Możemy poprosić Cię o przedstawienie uznanych kwalifikacji w zakresie języka angielskiego, w zależności od Twojego obywatelstwa i miejsca, w którym wcześniej studiowałeś.

Zwykle wymagamy testu IELTS (Academic) z ogólnym wynikiem co najmniej 7,0 i minimum 6,0 w każdym elemencie testu. Bierzemy również pod uwagę inne kwalifikacje w zakresie języka angielskiego.

Koszty

Średnie koszty utrzymania studentów w UK

Czynsz £518
Woda, gaz, prąd, internet (w domu) £50
Zakupy w supermarkecie £81
Ubrania £35
Jedzenie e restauracjach £33
Alkohol £27
Jedzenie na wynos / dostawy jedzenia£30
Wyjście na miasto / rozrywka (bez alkoholu, jedzenia) £24
Wakacje i wyjazdy weekendowe £78
Transport w obrębie miasta £17
Zdrowy tryb życia / sport£20
Artykuły papiernicze/książki £13
Telefon komórkowy/internet £13
Telewizja kablowa / streaming £7
Ubezpieczenie £51
Inne £1092
Średni koszt utrzymania studenta £95

Londyn kosztuje około 34% powyżej średniej, głównie z powodu czynszu, który jest o 67% wyższy niż średnia w innych miastach. Dla studentów mieszkających w akademikach, koszty wody, gazu, elektryczności, wifi są zazwyczaj wliczone w czynsz. Studenci w mniejszych miastach, gdzie zakwaterowanie znajduje się w odległości spaceru/przejażdżki rowerem, koszty transportu są zazwyczaj znacznie niższe.

Rankingi Uniwersyteckie

Rankingi Lancaster University w najlepszych brytyjskich i światowych rankingach.

Zobacz wszystkie 34 rankingi uniwersytetów Lancaster University

O Lancaster University

Uniwersytet Lancaster został założony w 1964 roku i znajduje się w wiejskiej scenerii Lancaster. Kampus zapewnia szereg udogodnień dla swoich studentów, w tym banków i poczty. Akademicko, wszystkie kursy i programy tego uniwersytetu są akredytowane i zatwierdzone przez MARP, zapewniając, że programy nauczania dostarczane tutaj są ustawione na wysokim poziomie. Jeśli chodzi o udogodnienia, studenci mają dostęp do różnych miejsc do nauki i rekreacji, które mają na celu poprawę ich samopoczucia, takich jak medytacja i zajęcia Tai Chi oraz spacery po lesie.

Lista 452 kursów licencjackich i magisterskich Lancaster University - Katalog Kursów

Skład uczniów Lancaster University

studenci pierwszego stopnia:
12595
studenci podyplomowi:
4065
Razem:
16660
  • Things to know before you come to Lancaster University
  • Why did you come to Lancaster to study a postgraduate degree?
  • Things I wish I knew before coming to Lancaster University
  • 40 Questions with Lancaster University student Erin
  • My Favourite Spots in Lancaster

Gdzie ten program jest nauczany

Podobne kursy

Program Uniwersytet Saty­sfakcja studentów Bezro­botny Rezy­gnacja Czesne (Między­narodowe) Taryfa UCAS Miasto
Reklama strategiczna i komunikacja marketingowa MA
(University of Greenwich)
- - - £16000 - Londyn Oncampus W niepełny wymiarze godzin
Reklama, marketing i media MA
(University of Essex)
- - - £21700 - Colchester Oncampus W niepełny wymiarze godzin
Komunikacja marketingowa i reklama MSc
(Kingston University)
- - - £17500 - Kingston upon Thames Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Praktyka mediów cyfrowych: Reklama, marketing i projektowanie marki MA
(The University of Winchester)
- - - £17450 - Winchester Oncampus W niepełny wymiarze godzin
Reklama MA
(Bournemouth University)
- - - £17500 - Poole Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Reklama i Marketing MSc (PG)
(University of Hull)
- - - £13000 - Hull Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Zarządzanie marketingowe z reklamą MA
(University of Leeds)
- - - - - Leeds Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Psychologia reklamy MSc
(Lancaster University)
- - - - - Lancaster Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Kreatywna strategia reklamowa MSc
(Manchester Metropolitan University)
- - - - - Manchester Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Reklama i komunikacja marketingowa MSc (PG)
(Nottingham Trent University)
- - - - - Nottingham Oncampus W pełnym wymiarze godzin