Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych Studia licencjackie i magisterskie w Londynie (Special needs teaching)
Praca i perspektywa kariery
Perspektywy kariery dla Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych
15 miesięcy po ukończeniu studiów absolwenci tego przedmiotu zostali zapytani o to, czym się zajmują i czy pracują, oraz o ich obecną pracę i perspektywy.
Aktualne miejsca pracy
Wśród absolwentów Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych, którzy wskazali, że pracują, poniższy procent przedstawia liczbę absolwentów, którzy "zgadzają się" lub "zdecydowanie zgadzają się" ze stwierdzeniami dotyczącymi ich pracy.
Umiejętności, które absolwenci uważają za przydatne w pracy w Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- cierpliwość
- umiejętności organizacyjne
- zdolności adaptacyjne
- empatia
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- Dążenie do doskonalenia
- Znajomość teorii i praktyki
- Umiejętność słuchania
Wymagany poziom umiejętności na danym stanowisku po 15 miesiącach
Wśród absolwentów Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych wskazanych jako pracujący, poniższy procent przedstawia liczbę miejsc pracy dla wysoko wykwalifikowanych i niewysoko wykwalifikowanych (Unistats).
Pozycja zawodowa absolwentów Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych (15 miesięcy po ukończeniu studiów)
Poniższy przykład opracowany na podstawie wszystkich absolwentów Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Barnsley College
30% | Kierownicy, dyrektorzy i wyżsi urzędnicy |
30% | Specjaliści do spraw opieki społecznej |
10% | Zawody administracyjne |
10% | Specjaliści od mediów |
10% | Specjaliści do spraw technologii informacyjnych |
10% | Zawody związane ze sprzedażą |