-
A day in the life of a special education teacher1/2
-
DAY IN THE LIFE OF A SPECIAL EDUCATION TEACHER VLOG: BEHAVIOR, TESTING, AND MEETINGS2/2
Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych Studia licencjackie i magisterskie w Londynie (Special needs teaching)
Program | Uniwersytet | Satysfakcja studentów | Bezrobotny | Rezygnacja | Czesne (Międzynarodowe) | Miasto | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Special Educational Needs and Inclusive Practice Foundation degree FdA | Kingston University | 88% | 0% | 5% | - | - | Kingston upon Thames | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
![]() |
Special Educational Needs and Inclusive Practice Top-Up BA (Hons) | Kingston University | 88% | 0% | 5% | - | - | Kingston upon Thames | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
![]() |
National Award for Special Educational Needs Coordination (NASENCO) PgCert | Kingston University | 88% | 0% | 5% | - | - | Kingston upon Thames | Oncampus W niepełny wymiarze godzin |
Interested in online studies?
5 Kursy Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych online.Interesują Cię kursy poza Londynem?
143 Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych Kursy w Wielkiej Brytanii.Przedmioty pokrewne - studia w Londynie:
Praca i perspektywa kariery
Perspektywy kariery dla Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych
15 miesięcy po ukończeniu studiów absolwenci tego przedmiotu zostali zapytani o to, czym się zajmują i czy pracują, oraz o ich obecną pracę i perspektywy.
Źródło: HESA - Graduate Outcomes Survey 20 gru 2022
Aktualne miejsca pracy
Wśród absolwentów Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych, którzy wskazali, że pracują, poniższy procent przedstawia liczbę absolwentów, którzy "zgadzają się" lub "zdecydowanie zgadzają się" ze stwierdzeniami dotyczącymi ich pracy.
Źródło: HESA - Graduate Outcomes Survey 20 gru 2022
Umiejętności, które absolwenci uważają za przydatne w pracy w Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- cierpliwość
- umiejętności organizacyjne
- zdolności adaptacyjne
- empatia
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- Dążenie do doskonalenia
- Znajomość teorii i praktyki
- Umiejętność słuchania
Wymagany poziom umiejętności na danym stanowisku po 15 miesiącach
Wśród absolwentów Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych wskazanych jako pracujący, poniższy procent przedstawia liczbę miejsc pracy dla wysoko wykwalifikowanych i niewysoko wykwalifikowanych (Unistats).
Źródło: HESA - Graduate Outcomes Survey 20 gru 2022
Pozycja zawodowa absolwentów Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych (15 miesięcy po ukończeniu studiów)
Poniższy przykład opracowany na podstawie wszystkich absolwentów Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Kingston University
90% | Specjaliści w dziedzinie nauczania |
10% | Zawody artystyczne, literackie i medialne |
Źródło: Unistats by Higher Education Statistics Agency (HESA) 20 gru 2022
Wymagania wstępne / Przyjęcia
Nie spełniasz minimalnych wymagań w zakresie wyniku UCAS lub wymagań dotyczących języka angielskiego?
Uzyskaj poradę, które kursy przygotowawcze są najlepsze dla Ciebie, aby zapisać się na Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Uzyskaj poradę, które kursy przygotowawcze są najlepsze dla Ciebie, aby zapisać się na Nauczanie osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Najczęściej zadawane pytania
Wysokie koszty wynajmu w Londynie mają największy wpływ na ogólny koszt. Twój wybór miejsca zamieszkania w Londynie będzie miał ogromny wpływ na koszty utrzymania. Studenci studiujący w Londynie płacą średnio 67% więcej za czynsz niż studenci w pozostałych częściach Wielkiej Brytanii. Całkowite koszty utrzymania studenta w Londynie będą o około 34% wyższe niż w pozostałych częściach Wielkiej Brytanii.
Specjalne potrzeby edukacyjne i praktyka włączająca stopień podstawowy - FdA na Kingston University otrzymał najwyższą ocenę wśród wszystkich absolwentów w badaniu National Student Survey year z oceną 88 na 100 punktów wśród 15 respondentów.