Promocja i reklama Studia licencjackie i magisterskie w Londynie (Promotion and advertising)

Program Uniwersytet Saty­sfakcja studentów Bezro­botny Rezy­gnacja Czesne (Między­narodowe) Taryfa UCAS Miasto
Przemysł mody: Branding i marketing z rokiem założycielskim BA (Hons)
(University of West London)
79% 10% 7% £16250 100 Ealing
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Branża modowa: Branding i marketing BA (Hons)
(University of West London)
75% 10% 7% £16250 100 Ealing
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Reklama, public relations i branding BA (Hons)
(Middlesex University)
91% 5% 4% £15100 £16600 96 Londyn
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Media promocyjne: PR, reklama i branding BA (Hons)
(Goldsmiths, University of London)
- 10% 9% - 120 Londyn
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Graficzny branding i tożsamość BA (Hons)
(University of the Arts London)
82% - 1% - 155 Londyn
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Reklama, Public Relations i Branding z Rokiem Założycielskim BA (Hons)
(Middlesex University)
- - - £14000 £16600 - Londyn
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Kreatywna reklama i reżyseria artystyczna BA (Hons)
(University of Greenwich)
- - - £16150 £17000 - Londyn
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Wizualny merchandising i branding w modzie BA (Hons)
(University of the Arts London)
- - - - - Londyn
Oncampus W pełnym wymiarze godzin Sandwich
Strategia projektowania i budowania marki MA
(Brunel University)
- - - - - Uxbridge
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Projektowanie cyfrowe i branding MSc
(Brunel University)
- - - - - Uxbridge
Oncampus W pełnym wymiarze godzin Sandwich
Interesują Cię kursy poza Londynem?
48 Promocja i reklama Kursy w Wielkiej Brytanii.
  • Choosing career • What working in advertising is like?
    1/1

Praca i perspektywa kariery

Perspektywy kariery dla Promocja i reklama

15 miesięcy po ukończeniu studiów absolwenci tego przedmiotu zostali zapytani o to, czym się zajmują i czy pracują, oraz o ich obecną pracę i perspektywy.

Aktualne miejsca pracy

Wśród absolwentów Promocja i reklama, którzy wskazali, że pracują, poniższy procent przedstawia liczbę absolwentów, którzy "zgadzają się" lub "zdecydowanie zgadzają się" ze stwierdzeniami dotyczącymi ich pracy.

Umiejętności, które absolwenci uważają za przydatne w pracy w Promocja i reklama

  • umiejętności komunikacyjne
  • kreatywność
  • Zdolność do przyjmowania krytyki
  • Umiejętności analityczne
  • Znajomość trendów w mediach
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Wiedza z zakresu projektowania graficznego
  • znajomość technologii
  • Praca zespołowa
  • aktywne słuchanie
  • świadomość handlowa
  • Badania

Wymagany poziom umiejętności na danym stanowisku po 15 miesiącach

Wśród absolwentów Promocja i reklama wskazanych jako pracujący, poniższy procent przedstawia liczbę miejsc pracy dla wysoko wykwalifikowanych i niewysoko wykwalifikowanych (Unistats).

Pozycja zawodowa absolwentów Promocja i reklama (15 miesięcy po ukończeniu studiów)

Poniższy przykład opracowany na podstawie wszystkich absolwentów Promocja i reklama w University College Birmingham

35% Kierownicy, dyrektorzy i wyżsi urzędnicy
10% Specjaliści do spraw technologii informacyjnych
10% Specjaliści ds. zarządzania projektami biznesowymi i finansowymi
10% Specjaliści od mediów
10% Zawody związane ze sprzedażą
10% Specjaliści do spraw biznesu i usług publicznych
10% Zawody podstawowe

Wymagania wstępne / Przyjęcia

Uzyskaj porady, które kursy podstawowe są najlepsze dla Ciebie, aby nadal studiować Promocja i reklama. Jeśli nie spełniasz minimalnych wymagań pod względem wyniku UCAS, poziomów A lub wymagań dotyczących języka angielskiego.

Najczęściej zadawane pytania

Wysokie koszty wynajmu w Londynie mają największy wpływ na ogólny koszt. Twój wybór miejsca zamieszkania w Londynie będzie miał ogromny wpływ na koszty utrzymania. Studenci studiujący w Londynie płacą średnio 67% więcej za czynsz niż studenci w pozostałych częściach Wielkiej Brytanii. Całkowite koszty utrzymania studenta w Londynie będą o około 34% wyższe niż w pozostałych częściach Wielkiej Brytanii.