Promocja i reklama Studia licencjackie i magisterskie w Londynie (Promotion and advertising)

Program Uniwersytet Saty­sfakcja studentów Bezro­botny Rezy­gnacja Czesne (Między­narodowe) Taryfa UCAS Miasto
Middlesex University 71% 8% 2% £14000 100 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Middlesex University 71% 8% 2% £14000 100 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of the Arts London 54% 5% 15% - 116 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of the Arts London 54% - 5% - 104 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of West London - - - £13250 - Ealing Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Brunel University - - - £9925 - Uxbridge Oncampus W niepełny wymiarze godzin
University of West London - - - £13250 - Ealing Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Brunel University - - - £19855 - Uxbridge Oncampus W pełnym wymiarze godzin
JCA London Fashion Academy - - - - - London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of Greenwich - - - - - London Oncampus W niepełny wymiarze godzin
University of West London - - - - - Ealing Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Goldsmiths, University of London - - - - - London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Interesują Cię kursy poza Londynem?
56 Promocja i reklama Kursy w Wielkiej Brytanii.
Przedmioty pokrewne - studia w Londynie:
  • Choosing career • What working in advertising is like?
    1/1

Praca i perspektywa kariery

Perspektywy kariery dla Promocja i reklama

15 miesięcy po ukończeniu studiów absolwenci tego przedmiotu zostali zapytani o to, czym się zajmują i czy pracują, oraz o ich obecną pracę i perspektywy.

Aktualne miejsca pracy

Wśród absolwentów Promocja i reklama, którzy wskazali, że pracują, poniższy procent przedstawia liczbę absolwentów, którzy "zgadzają się" lub "zdecydowanie zgadzają się" ze stwierdzeniami dotyczącymi ich pracy.

Praca zgodna z planami na przyszłość

Wykorzystanie umiejętności zdobytych na studiach

Praca ma sens

Umiejętności, które absolwenci uważają za przydatne w pracy w Promocja i reklama

  • umiejętności komunikacyjne
  • kreatywność
  • Zdolność do przyjmowania krytyki
  • Umiejętności analityczne
  • Znajomość trendów w mediach
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Wiedza z zakresu projektowania graficznego
  • znajomość technologii
  • Praca zespołowa
  • aktywne słuchanie
  • świadomość handlowa
  • Badania

Wymagany poziom umiejętności na danym stanowisku po 15 miesiącach

Wśród absolwentów Promocja i reklama wskazanych jako pracujący, poniższy procent przedstawia liczbę miejsc pracy dla wysoko wykwalifikowanych i niewysoko wykwalifikowanych (Unistats).

% Miejsca pracy dla wykwalifikowanych

Pozycja zawodowa absolwentów Promocja i reklama (15 miesięcy po ukończeniu studiów)

Poniższy przykład opracowany na podstawie wszystkich absolwentów Promocja i reklama w Kingston University

55% Specjaliści do spraw biznesu i usług publicznych
20% Zawody związane ze sprzedażą
5% Specjaliści w dziedzinie nauczania
5% Specjaliści do spraw biznesu, badań i administracji

Oceny i czas na naukę

Metody oceny

Rozkład czasu badań



Wymagania wstępne / Przyjęcia

Nie spełniasz minimalnych wymagań w zakresie wyniku UCAS lub wymagań dotyczących języka angielskiego?
Uzyskaj poradę, które kursy przygotowawcze są najlepsze dla Ciebie, aby zapisać się na Promocja i reklama.

Najczęściej zadawane pytania

Wysokie koszty wynajmu w Londynie mają największy wpływ na ogólny koszt. Twój wybór miejsca zamieszkania w Londynie będzie miał ogromny wpływ na koszty utrzymania. Studenci studiujący w Londynie płacą średnio 67% więcej za czynsz niż studenci w pozostałych częściach Wielkiej Brytanii. Całkowite koszty utrzymania studenta w Londynie będą o około 34% wyższe niż w pozostałych częściach Wielkiej Brytanii.

Reklama, Public Relations i Budowanie Marki z Rokiem Założycielskim - BA (Hons) na Middlesex University otrzymał najwyższą ocenę wśród wszystkich absolwentów w badaniu National Student Survey year z oceną 71 na 100 punktów wśród 46 respondentów.