Promocja i reklama Studia licencjackie i magisterskie w Londynie (Promotion and advertising)

Program Uniwersytet Saty­sfakcja studentów Bezro­botny Rezy­gnacja Czesne (Między­narodowe) Taryfa UCAS Miasto
University of West London 74% 10% 5% £13250 82 Ealing Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of West London 74% 10% 5% £13250 82 Ealing Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Brunel University 74% 10% 5% £19855 82 Uxbridge Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Brunel University 74% 10% 5% £9925 82 Uxbridge Oncampus W niepełny wymiarze godzin
JCA London Fashion Academy - - - - - London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of the Arts London 68% - 0% - 154 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Middlesex University 65% - 8% £14000 91 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Middlesex University 65% - 8% £14000 91 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of West London 65% - 8% - 91 Ealing Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Goldsmiths, University of London 65% - 8% - 91 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of Greenwich 65% - 8% - 91 London Oncampus W niepełny wymiarze godzin
University of the Arts London 64% 10% 0% - 144 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Interesują Cię kursy poza Londynem?
56 Promocja i reklama Kursy w Wielkiej Brytanii.
Przedmioty pokrewne - studia w Londynie:
  • Choosing career • What working in advertising is like?
    1/1

Praca i perspektywa kariery

Perspektywy kariery dla Promocja i reklama

15 miesięcy po ukończeniu studiów absolwenci tego przedmiotu zostali zapytani o to, czym się zajmują i czy pracują, oraz o ich obecną pracę i perspektywy.

Aktualne miejsca pracy

Wśród absolwentów Promocja i reklama, którzy wskazali, że pracują, poniższy procent przedstawia liczbę absolwentów, którzy "zgadzają się" lub "zdecydowanie zgadzają się" ze stwierdzeniami dotyczącymi ich pracy.

Praca zgodna z planami na przyszłość

Wykorzystanie umiejętności zdobytych na studiach

Praca ma sens

Umiejętności, które absolwenci uważają za przydatne w pracy w Promocja i reklama

  • umiejętności komunikacyjne
  • kreatywność
  • Zdolność do przyjmowania krytyki
  • Umiejętności analityczne
  • Znajomość trendów w mediach
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Wiedza z zakresu projektowania graficznego
  • znajomość technologii
  • Praca zespołowa
  • aktywne słuchanie
  • świadomość handlowa
  • Badania

Wymagany poziom umiejętności na danym stanowisku po 15 miesiącach

Wśród absolwentów Promocja i reklama wskazanych jako pracujący, poniższy procent przedstawia liczbę miejsc pracy dla wysoko wykwalifikowanych i niewysoko wykwalifikowanych (Unistats).

% Miejsca pracy dla wykwalifikowanych

Pozycja zawodowa absolwentów Promocja i reklama (15 miesięcy po ukończeniu studiów)

Poniższy przykład opracowany na podstawie wszystkich absolwentów Promocja i reklama w Ravensbourne University London

30% Specjaliści projektowania stron internetowych i multimediów
15% Specjaliści do spraw biznesu i usług publicznych
10% Specjaliści od mediów
10% Średni personel ds. nauki, inżynierii i technologii
5% Zawody związane ze sprzedażą
5% Zawody podstawowe
5% Kierownicy, dyrektorzy i wyżsi urzędnicy
5% Specjaliści do spraw technologii informacyjnych
5% Zawody artystyczne, literackie i medialne
0% Specjaliści do spraw biznesu, badań i administracji

Rozkład ocen

Studenci Promocja i reklama w Wielkiej Brytanii otrzymali następujące oceny.

Wymagania wstępne / Przyjęcia

Taryfa UCAS dla przyjętych studentów Promocja i reklama

Nie spełniasz minimalnych wymagań w zakresie wyniku UCAS lub wymagań dotyczących języka angielskiego?
Uzyskaj poradę, które kursy przygotowawcze są najlepsze dla Ciebie, aby zapisać się na Promocja i reklama.

Najczęściej zadawane pytania

Średnia wynagrodzeń absolwentów Promocja i reklama wyniosła £21989 15 miesięcy po ukończeniu studiów, £22887 3 lata po ukończeniu studiów i £272355 lat po ukończeniu studiów.

Branding i marketing mody z rokiem założycielskim na University of West London otrzymał najwyższą ocenę wśród wszystkich absolwentów w badaniu National Student Survey year z oceną 74 na 100 punktów wśród 55 respondentów.