Szkolnictwo podstawowe Studia licencjackie i magisterskie w Londynie (Primary education)

Program Uniwersytet Saty­sfakcja studentów Bezro­botny Rezy­gnacja Czesne (Między­narodowe) Taryfa UCAS Miasto
Middlesex University 47% 5% 5% £14000 114 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
London Metropolitan University 94% 10% 15% £18600 115 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
St Mary's University, Twickenham 97% 0% 4% £12900 61 Twickenham Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of Roehampton 78% 2% 5% £13145 119 Roehampton Oncampus W pełnym wymiarze godzin
St Mary's University, Twickenham 92% 0% 7% £12250 115 Twickenham Oncampus W pełnym wymiarze godzin
St Mary's University, Twickenham 92% 0% 10% £12250 115 Twickenham Oncampus W pełnym wymiarze godzin
St Mary's University, Twickenham 92% 0% 10% £12250 115 Twickenham Oncampus W niepełny wymiarze godzin
University of East London 45% 6% 10% £13740 141 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
St Mary's University, Twickenham 92% 0% 10% £12250 115 Twickenham Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of Greenwich 49% 0% 9% - 124 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of Greenwich 66% 0% 4% - 110 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Coventry University - - - - - Coventry Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Interesują Cię kursy poza Londynem?
115 Szkolnictwo podstawowe Kursy w Wielkiej Brytanii.
Przedmioty pokrewne - studia w Londynie:
  • A Week in the Life of a Primary School Teacher | UK Teacher Vlog
    1/1

Praca i perspektywa kariery

Perspektywy kariery dla Szkolnictwo podstawowe

15 miesięcy po ukończeniu studiów absolwenci tego przedmiotu zostali zapytani o to, czym się zajmują i czy pracują, oraz o ich obecną pracę i perspektywy.

Aktualne miejsca pracy

Wśród absolwentów Szkolnictwo podstawowe, którzy wskazali, że pracują, poniższy procent przedstawia liczbę absolwentów, którzy "zgadzają się" lub "zdecydowanie zgadzają się" ze stwierdzeniami dotyczącymi ich pracy.

Praca zgodna z planami na przyszłość

Wykorzystanie umiejętności zdobytych na studiach

Praca ma sens

Umiejętności, które absolwenci uważają za przydatne w pracy w Szkolnictwo podstawowe

  • komunikatywność i zdolności interpersonalne
  • dobre umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
  • energia, entuzjazm, cierpliwość, wytrwałość i zaangażowanie
  • Inicjatywa, zdolności przywódcze i nadzorcze
  • umiejętność pracy w zespole
  • wyobraźnia, kreatywność i poczucie humoru
  • dobry osąd i analityczny umysł
  • Znajomość sztuki, dramatu, informatyki, języków obcych, muzyki i sportu.

Wymagany poziom umiejętności na danym stanowisku po 15 miesiącach

Wśród absolwentów Szkolnictwo podstawowe wskazanych jako pracujący, poniższy procent przedstawia liczbę miejsc pracy dla wysoko wykwalifikowanych i niewysoko wykwalifikowanych (Unistats).

% Miejsca pracy dla wykwalifikowanych

Pozycja zawodowa absolwentów Szkolnictwo podstawowe (15 miesięcy po ukończeniu studiów)

Poniższy przykład opracowany na podstawie wszystkich absolwentów Szkolnictwo podstawowe w Brunel University

45% Specjaliści w dziedzinie nauczania
25% Zawód związany z nauczaniem i wspieraniem opieki nad dziećmi
20% Zawody administracyjne
10% Zawody podstawowe

Oceny i czas na naukę

Metody oceny

Rozkład czasu badań



Wymagania wstępne / Przyjęcia

Nie spełniasz minimalnych wymagań w zakresie wyniku UCAS lub wymagań dotyczących języka angielskiego?
Uzyskaj poradę, które kursy przygotowawcze są najlepsze dla Ciebie, aby zapisać się na Szkolnictwo podstawowe.

Najczęściej zadawane pytania

Wysokie koszty wynajmu w Londynie mają największy wpływ na ogólny koszt. Twój wybór miejsca zamieszkania w Londynie będzie miał ogromny wpływ na koszty utrzymania. Studenci studiujący w Londynie płacą średnio 67% więcej za czynsz niż studenci w pozostałych częściach Wielkiej Brytanii. Całkowite koszty utrzymania studenta w Londynie będą o około 34% wyższe niż w pozostałych częściach Wielkiej Brytanii.

Edukacja podstawowa (dwuletni stopień naukowy oparty na pracy) - FdA na St Mary's University, Twickenham otrzymał najwyższą ocenę wśród wszystkich absolwentów w badaniu National Student Survey year z oceną 97 na 100 punktów wśród 21 respondentów.