Szkolnictwo podstawowe Studia licencjackie i magisterskie w Londynie (Primary education)

Program Uniwersytet Saty­sfakcja studentów Bezro­botny Rezy­gnacja Czesne (Między­narodowe) Taryfa UCAS Miasto
University of Roehampton 72% 0% 8% £13145 128 Roehampton Oncampus W pełnym wymiarze godzin
St Mary's University, Twickenham 89% 0% 7% £12250 112 Twickenham Oncampus W pełnym wymiarze godzin
St Mary's University, Twickenham 89% 0% 7% £12250 110 Twickenham Oncampus W pełnym wymiarze godzin
St Mary's University, Twickenham 89% 0% 7% £12250 110 Twickenham Oncampus W niepełny wymiarze godzin
University of East London 75% 3% 5% £13740 117 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
St Mary's University, Twickenham 89% 0% 7% £12250 110 Twickenham Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Middlesex University 84% 5% 1% £14000 121 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Coventry University 73% - - - - Coventry Oncampus W pełnym wymiarze godzin
St Mary's University, Twickenham 100% 0% 5% £12900 - Twickenham Oncampus W pełnym wymiarze godzin
London Metropolitan University 63% - 10% £18600 102 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of Greenwich 96% 0% 4% - 122 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of Greenwich 80% 0% 3% - 120 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Interesują Cię kursy poza Londynem?
115 Szkolnictwo podstawowe Kursy w Wielkiej Brytanii.
Przedmioty pokrewne - studia w Londynie:
  • A Week in the Life of a Primary School Teacher | UK Teacher Vlog
    1/1

Praca i perspektywa kariery

Perspektywy kariery dla Szkolnictwo podstawowe

15 miesięcy po ukończeniu studiów absolwenci tego przedmiotu zostali zapytani o to, czym się zajmują i czy pracują, oraz o ich obecną pracę i perspektywy.

Aktualne miejsca pracy

Wśród absolwentów Szkolnictwo podstawowe, którzy wskazali, że pracują, poniższy procent przedstawia liczbę absolwentów, którzy "zgadzają się" lub "zdecydowanie zgadzają się" ze stwierdzeniami dotyczącymi ich pracy.

Praca zgodna z planami na przyszłość

Wykorzystanie umiejętności zdobytych na studiach

Praca ma sens

Umiejętności, które absolwenci uważają za przydatne w pracy w Szkolnictwo podstawowe

  • komunikatywność i zdolności interpersonalne
  • dobre umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
  • energia, entuzjazm, cierpliwość, wytrwałość i zaangażowanie
  • Inicjatywa, zdolności przywódcze i nadzorcze
  • umiejętność pracy w zespole
  • wyobraźnia, kreatywność i poczucie humoru
  • dobry osąd i analityczny umysł
  • Znajomość sztuki, dramatu, informatyki, języków obcych, muzyki i sportu.

Wymagany poziom umiejętności na danym stanowisku po 15 miesiącach

Wśród absolwentów Szkolnictwo podstawowe wskazanych jako pracujący, poniższy procent przedstawia liczbę miejsc pracy dla wysoko wykwalifikowanych i niewysoko wykwalifikowanych (Unistats).

% Miejsca pracy dla wykwalifikowanych

Pozycja zawodowa absolwentów Szkolnictwo podstawowe (15 miesięcy po ukończeniu studiów)

Poniższy przykład opracowany na podstawie wszystkich absolwentów Szkolnictwo podstawowe w Brunel University

50% Specjaliści w dziedzinie nauczania
15% Zawody związane ze sprzedażą
10% Inni specjaliści w dziedzinie edukacji
10% Zawód związany z nauczaniem i wspieraniem opieki nad dziećmi
5% Zawody administracyjne
5% Zawody sekretarskie i pokrewne
5% Zawody związane z obsługą klienta

Rozkład ocen

Studenci Szkolnictwo podstawowe w Wielkiej Brytanii otrzymali następujące oceny.

Wymagania wstępne / Przyjęcia

Taryfa UCAS dla przyjętych studentów Szkolnictwo podstawowe

Nie spełniasz minimalnych wymagań w zakresie wyniku UCAS lub wymagań dotyczących języka angielskiego?
Uzyskaj poradę, które kursy przygotowawcze są najlepsze dla Ciebie, aby zapisać się na Szkolnictwo podstawowe.

Najczęściej zadawane pytania

Średnia wynagrodzeń absolwentów Szkolnictwo podstawowe wyniosła £20101 15 miesięcy po ukończeniu studiów, £17980 3 lata po ukończeniu studiów i £198415 lat po ukończeniu studiów.

Edukacja podstawowa (dwuletni stopień naukowy oparty na pracy) na St Mary's University, Twickenham otrzymał najwyższą ocenę wśród wszystkich absolwentów w badaniu National Student Survey year z oceną 100 na 100 punktów wśród 30 respondentów.