Marketing międzynarodowy Studia licencjackie i magisterskie w Londynie (International marketing)

Program Uniwersytet Saty­sfakcja studentów Bezro­botny Rezy­gnacja Czesne (Między­narodowe) Taryfa UCAS Miasto
Birkbeck, University of London - - - £19200 - London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Hult International Business School - - - - - London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of Westminster 67% - 5% £14400 120 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Interesują Cię kursy poza Londynem?
0 Marketing międzynarodowy Kursy w Wielkiej Brytanii.
Tematy pokrewne:
  • International Marketing| Meaning| Difference between Domestic Marketing & International Marketing|
    1/2
  • MSc International Marketing & Business Development student talks about the programme
    2/2

Praca i perspektywa kariery

Perspektywy kariery dla Marketing międzynarodowy

15 miesięcy po ukończeniu studiów absolwenci tego przedmiotu zostali zapytani o to, czym się zajmują i czy pracują, oraz o ich obecną pracę i perspektywy.

Aktualne miejsca pracy

Wśród absolwentów Marketing międzynarodowy, którzy wskazali, że pracują, poniższy procent przedstawia liczbę absolwentów, którzy "zgadzają się" lub "zdecydowanie zgadzają się" ze stwierdzeniami dotyczącymi ich pracy.

Praca zgodna z planami na przyszłość

Wykorzystanie umiejętności zdobytych na studiach

Praca ma sens

Specjalizacje w ramach Marketing międzynarodowy

  • Badania marketingowe
  • handel zagraniczny
  • Analiza danych
  • Zarządzanie marketingiem

Umiejętności, które absolwenci uważają za przydatne w pracy w Marketing międzynarodowy

  • Zdolność do przewidywania popytu klientów
  • Identyfikowania rynków docelowych
  • Skuteczne porozumiewanie się
  • zdolność do jasnego wyrażania się w mowie i piśmie
  • Zaawansowane planowanie i myślenie strategiczne
  • umiejętności badawcze, analityczne i prezentacyjne
  • Zdolność do podejmowania inicjatywy i kreatywnego myślenia

Wymagany poziom umiejętności na danym stanowisku po 15 miesiącach

Wśród absolwentów Marketing międzynarodowy wskazanych jako pracujący, poniższy procent przedstawia liczbę miejsc pracy dla wysoko wykwalifikowanych i niewysoko wykwalifikowanych (Unistats).

% Miejsca pracy dla wykwalifikowanych

Pozycja zawodowa absolwentów Marketing międzynarodowy (15 miesięcy po ukończeniu studiów)

Poniższy przykład opracowany na podstawie wszystkich absolwentów Marketing międzynarodowy w Ravensbourne University London

30% Specjaliści projektowania stron internetowych i multimediów
15% Specjaliści do spraw biznesu i usług publicznych
10% Specjaliści od mediów
10% Średni personel ds. nauki, inżynierii i technologii
5% Zawody związane ze sprzedażą
5% Zawody podstawowe
5% Kierownicy, dyrektorzy i wyżsi urzędnicy
5% Specjaliści do spraw technologii informacyjnych
5% Zawody artystyczne, literackie i medialne
0% Specjaliści do spraw biznesu, badań i administracji

Rozkład ocen

Studenci Marketing międzynarodowy w Wielkiej Brytanii otrzymali następujące oceny.

Wymagania wstępne / Przyjęcia

Taryfa UCAS dla przyjętych studentów Marketing międzynarodowy

Nie spełniasz minimalnych wymagań w zakresie wyniku UCAS lub wymagań dotyczących języka angielskiego?
Uzyskaj poradę, które kursy przygotowawcze są najlepsze dla Ciebie, aby zapisać się na Marketing międzynarodowy.

Najczęściej zadawane pytania

Marketing międzynarodowy na University of Westminster otrzymał najwyższą ocenę wśród wszystkich absolwentów w badaniu National Student Survey year z oceną 67 na 100 punktów wśród 9 respondentów.

Średnia wynagrodzeń absolwentów Marketing międzynarodowy wyniosła £21989 15 miesięcy po ukończeniu studiów, £22887 3 lata po ukończeniu studiów i £272355 lat po ukończeniu studiów.