University of the Arts London
Graphic Branding and Identity BA (Hons)
University of the Arts London - University of the Arts London

Kluczowe informacje o kursie

Opinie studentów

Graphic Branding and Identity BA (Hons) Poniżej znajdują się opinie 40 absolwentów o poszczególnych kursach na University of the Arts London w odniesieniu do każdego z pytań ankiety w porównaniu ze średnią dla wszystkich studiów Design Studies w UK.

Ogólna satysfakcja studentów
82 /100
40 ogółem respondentów
Badanie NSS jest przeprowadzane na zlecenie Biura ds. Studentów

Wynagrodzenie

Wynagrodzenie wszystkich absolwentów w Wielkiej Brytanii (głównie studiów licencjackich)

  15 miesięcy po ukończeniu studiów 3 lata po ukończeniu studiów 5 lat po ukończeniu studiów
Mediana wynagrodzeń £22026 £20642 £23647
Zakres 25-75 percentyla £19981 - £25079 £15690 - £25205 £17662 - £30075

Wymagania wstępne / Przyjęcia

UCAS Tariff przyjętych studentów na ten kurs

Uzyskaj porady, które kursy podstawowe są najlepsze dla Ciebie, aby nadal studiować Graphic Branding and Identity, BA (Hons). Jeśli nie spełniasz minimalnych wymagań pod względem wyniku UCAS, poziomów A lub wymagań dotyczących języka angielskiego.

Koszty

Czesne Graphic Branding and Identity BA (Hons)

Anglia £9250 Rok 1
Irlandia Północna £9250 Rok 1
Szkocja £9250 Rok 1
Walia £9250 Rok 1
Channel Islands £9250 Rok 1
Irlandia £9250 Rok 1

Średnie koszty utrzymania studentów w Londyn

Czynsz £518
Woda, gaz, prąd, internet (w domu) £50
Zakupy w supermarkecie £81
Ubrania £35
Jedzenie e restauracjach £33
Alkohol £27
Jedzenie na wynos / dostawy jedzenia£30
Wyjście na miasto / rozrywka (bez alkoholu, jedzenia) £24
Wakacje i wyjazdy weekendowe £78
Transport w obrębie miasta £17
Zdrowy tryb życia / sport£20
Artykuły papiernicze/książki £13
Telefon komórkowy/internet £13
Telewizja kablowa / streaming £7
Ubezpieczenie £51
Inne £1092
Średni koszt utrzymania studenta £95

Londyn kosztuje około 34% powyżej średniej, głównie z powodu czynszu, który jest o 67% wyższy niż średnia w innych miastach. Dla studentów mieszkających w akademikach, koszty wody, gazu, elektryczności, wifi są zazwyczaj wliczone w czynsz. Studenci w mniejszych miastach, gdzie zakwaterowanie znajduje się w odległości spaceru/przejażdżki rowerem, koszty transportu są zazwyczaj znacznie niższe.

Jak złożyć wniosek

Termin składania wniosków:

1 sierpnia 2025

Jest to ostateczny termin wypełnienia i wysłania aplikacji na ten kurs. Jeśli uniwersytet lub college nadal dysponuje wolnymi miejscami, możesz złożyć podanie po tym terminie, ale nie ma gwarancji, że Twoje podanie zostanie rozpatrzone.

Możliwe punkty wejścia:

  • Rok 1 (Domyślna data rozpoczęcia)

UCAS application code:

W213

Rankingi Uniwersyteckie

#63
University Guru Meta Ranking
z University of the Arts London

wśród 379 uniwersytetów w Anglia
na podstawie 9 różnych rankingów

Rankingi University of the Arts London w najlepszych brytyjskich i światowych rankingach.

Zobacz wszystkie 9 rankingi uniwersytetów University of the Arts London

O University of the Arts London

University of the Arts London to zbiorcza nazwa grupy składającej się z sześciu szkół wyższych specjalizujących się w sztuce. Do instytucji tych należą Central Saint Martins, London College of Communication, Wimbledon College of Arts, London College of Communication, Chelsea College of Arts oraz Camberwell College of Arts.

Lista 73 kursów licencjackich i magisterskich University of the Arts London - Katalog Kursów

Skład uczniów University of the Arts London

studenci pierwszego stopnia:
16390
studenci podyplomowi:
3790
Razem:
20180

Gdzie ten program jest nauczany

London College of Communication
map marker Pokaż na mapie

Podobne kursy

Program Uniwersytet Saty­sfakcja studentów Bezro­botny Rezy­gnacja Czesne (Między­narodowe) Taryfa UCAS Miasto
University of Gloucestershire logo Marketing (Advertising and Branding) BA (Hons)
(University of Gloucestershire)
67% 0% 10% £16600 122 Cheltenham
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Buckinghamshire New University logo Creative Advertising with Foundation Year BA (Hons)
(Buckinghamshire New University)
- 0% 15% £15000 £15150 - High Wycombe
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Leeds Arts University logo Fashion Marketing BA (Hons)
(Leeds Arts University)
68% 10% 5% £17500 - Leeds
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University for the Creative Arts logo Fashion Branding & Communication BA (Hons)
(University for the Creative Arts)
- 6% 3% £17500 - Canterbury
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of West London logo Fashion Industry: Branding & Marketing with Foundation Year BA (Hons)
(University of West London)
79% 10% 7% £16250 - Ealing
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Arts University Bournemouth logo Fashion Communication BA (Hons)
(Arts University Bournemouth)
75% 6% 5% £17950 - Poole
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of Gloucestershire logo Creative Advertising BA (Hons)
(University of Gloucestershire)
69% 3% 14% £15450 - Cheltenham
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of West London logo Fashion Industry: Branding & Marketing BA (Hons)
(University of West London)
75% 10% 7% £16250 - Ealing
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University for the Creative Arts logo Fashion Branding & Communication (with Integrated Foundation Year) BA (Hons)
(University for the Creative Arts)
- 6% 3% £17500 - Canterbury
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Middlesex University logo Advertising, Public Relations and Branding BA (Hons)
(Middlesex University)
91% 5% 4% £16600 - Londyn
Oncampus W pełnym wymiarze godzin

FAQ na temat Graphic Branding and Identity BA (Hons) University of the Arts London

  • 40 absolwentów oceniło kurs 82. Oznacza to, że 82% absolwentów wskazało, że są zadowoleni lub bardzo zadowoleni z kursu. Zobacz szczegółowe oceny powyżej i porównaj je ze średnimi na innych uniwersytetach.

  • Graphic Branding and Identity BA (Hons) jest nauczany w kampusie i nie można go podjąć online na stronie University of the Arts London.

  • Bardzo trudno jest dostać się na ten kierunek. Przyjęci kursanci uzyskali średni wynik taryfy UCAS na poziomie 155, co czyni ten kierunek jednym z 11.76% najtrudniejszych do przyjęcia wśród wszystkich Promocja i reklama kursantów w Wielkiej Brytanii.