Swansea University
English (Secondary PGCE) PGCE
Swansea University - Swansea University

Kluczowe informacje o kursie

Opinie studentów

Poniżej możesz zobaczyć opinie absolwentów 140 o kursach English (Secondary PGCE) PGCE i innych kursach CAH19 na Swansea University dla każdego z pytań ankiety w porównaniu ze średnią dla wszystkich kursów UK na CAH19.

Badanie NSS jest przeprowadzane na zlecenie Biura ds. Studentów

Wynagrodzenie

Wynagrodzenie absolwentów CAH19

Ważne: Poniższe dane dotyczące wynagrodzeń nie są specyficzne dla danego kierunku, ale zawierają dane wszystkich studentów CAH19 na uniwersytecie. Ze względu na metodologię zbierania danych, dane dotyczące wynagrodzeń są oparte głównie na danych studentów studiów licencjackich.

  15 miesięcy po ukończeniu studiów 3 lata po ukończeniu studiów 5 lat po ukończeniu studiów
Mediana wynagrodzeń £24000 £22000 £26500
Zakres 25-75 percentyla £20000 - £26000 £17500 - £25000 £20000 - £31000


Wynagrodzenie wszystkich absolwentów w Wielkiej Brytanii CAH19 (głównie studiów licencjackich)

  15 miesięcy po ukończeniu studiów 3 lata po ukończeniu studiów 5 lat po ukończeniu studiów
Mediana wynagrodzeń £32600 £22000 £25500
Zakres 25-75 percentyla £29467 - £33333 £17500 - £23500 £20500 - £28500

Praca i perspektywa kariery

15 miesięcy po ukończeniu kursu, absolwenci zostali zapytani o to, co robią i czy pracują, o ich obecną pracę i perspektywy.

Aktualne miejsca pracy

Wymagany poziom umiejętności na danym stanowisku po 15 miesiącach

Oferty pracy absolwentów tego kierunku (15 miesięcy po ukończeniu studiów)

Poniższy przykład opracowany na podstawie wszystkich absolwentów English (Secondary PGCE) PGCE w Swansea University

20% Zawody administracyjne
12% Specjaliści do spraw biznesu i usług publicznych
9% Kierownicy, dyrektorzy i wyżsi urzędnicy
9% Zawody związane ze sprzedażą
6% Specjaliści do spraw biznesu, badań i administracji
6% Zawody podstawowe
6% Specjaliści do spraw finansów
4% Zawody sekretarskie i pokrewne
4% Zawody związane z obsługą klienta
4% Specjaliści do spraw technologii informacyjnych

**EDPM30 Refleksyjna praktyka oparta na badaniach** Ocena EDPM30 pozwoli studentom-nauczycielom wykazać, że rozwinęli umiejętności krytycznego myślenia na wysokim poziomie, które umożliwią im integrację uczenia się akademickiego i empirycznego. ****Ocena 1:** Krytyczna refleksja nad planami lekcji **. Studenci-nauczyciele przedstawią 4 plany lekcji specyficzne dla danego przedmiotu, ze szczególnym naciskiem na kwestię ogólnoszkolną (np. zarządzanie zachowaniem na lekcji), wraz z 750-słowną krytyczną refleksją na temat skuteczności dostarczonych działań edukacyjnych. Każda krytyczna refleksja powinna wykazać, że dobrze rozumieją, w jaki sposób literatura informuje o planowaniu konkretnych wyników w ich przedmiocie oraz w jaki sposób wybrana lekcja stosuje teorię w praktyce. Studenci-nauczyciele przedstawią (i) literaturę naukową, która uzasadnia ich wybór działań edukacyjnych oraz (ii) sposób, w jaki plan lekcji uwzględnia ramy ustawowe, (iii) inne czynniki, które przyczyniły się do poprawy doświadczenia edukacyjnego uczniów (np. plany miejsc siedzących, wsparcie ze strony innych dorosłych). ****Ocena 2:** Raport z projektu badawczego zbliżonego do praktyki ** W ocenie 2 studenci-nauczyciele będą zobowiązani do zidentyfikowania pytania badawczego związanego z jednym z badanych zagadnień szkolnych. Nauczyciele-studenci opracują propozycję i przeprowadzą projekt badawczy na małą skalę, zbliżony do praktyki, mający na celu poprawę zaangażowania uczniów. Wyniki zostaną przedstawione w formie pisemnego raportu zawierającego przegląd literatury, metodologię, analizę danych i dyskusję nad wynikami. Raport będzie zawierał krytyczną refleksję na temat interwencji i strategii, które zostały wdrożone w ramach projektu. Raport końcowy będzie miał objętość 6000 słów. ****Ocena 3:** Krytyczna refleksja na temat zarządzania klasą **. Nauczyciele-studenci zidentyfikują obszar zarządzania klasą, który chcą poprawić lub udoskonalić. Będą nagrywać siebie podczas nauczania przez okres lekcji, aby obserwować własną praktykę nauczania i monitorować postępy w odniesieniu do określonego obszaru zarządzania klasą. Studenci-nauczyciele będą badać techniki zarządzania klasą i stosować je w środowisku klasowym. Nagranie wideo zostanie poparte krytyczną refleksją na temat zastosowanych strategii. Raport końcowy będzie składał się z 3000 słów. **EDP300 Praktyka zawodowa** Ocena EDP300 pozwoli studentom-nauczycielom wykazać, że osiągnęli standardy zawodowe w zakresie nauczania i przywództwa i mogą być rekomendowani do przyznania QTS przyznawanego przez Education Workforce Council. Studenci-nauczyciele będą zobowiązani do przedstawienia dowodów w odniesieniu do każdego z 32 deskryptorów poziomu QTS określonych w Standardach Zawodowych Nauczania i Przywództwa. Podczas praktyki nauczycielskiej studenci-nauczyciele otrzymają szereg doświadczeń w różnych środowiskach edukacyjnych, które mają na celu zapewnienie, że będą mieli więcej niż jedną okazję do zebrania dowodów w odniesieniu do każdego ze Standardów Zawodowych Nauczania i Przywództwa w Walii. Nauczyciele-studenci będą korzystać z Paszportu Kształcenia Zawodowego EWC (PLP) w celu rejestrowania dowodów osiągnięcia Standardów Zawodowych. Będą mogli przesyłać dowody za pośrednictwem języka angielskiego lub walijskiego w różnych formatach, w tym pliki dźwiękowe i wideo (z odpowiednimi uprawnieniami), oprócz bardziej tradycyjnych pisemnych zgłoszeń (np. plany lekcji, schematy pracy, zasoby dydaktyczne i edukacyjne, dzienniki refleksji, raporty z badań). Studenci będą również zobowiązani do napisania 5 krótkich esejów refleksyjnych (po 400 słów każdy), które odnoszą się do 5 nagłówków sekcji Standardów Zawodowych, a mianowicie: Pedagogika, Współpraca, Profesjonalne uczenie się, Innowacja i Przywództwo, a także dłuższego eseju refleksyjnego o długości 1000 słów, który omawia związek 5 wątków z wartościami i dyspozycjami określonymi w Standardach zawodowych dla nauczania i przywództwa.

Wymagania wstępne / Przyjęcia

UCAS Tariff of Accepted Students for Studia walijskie

Wymagania dla studentów międzynarodowych / Wymagania dotyczące języka angielskiego

Wynik testu akademickiego IELTS (podobne testy mogą być również akceptowane)

    • 6.5
    • All Degrees

Rząd walijski oferuje następujące zachęty dla kwalifikujących się studentów: * Zachęty rządu walijskiego na kształcenie nauczycieli są dostępne dla kwalifikujących się studentów, którzy studiują PGCE English. Kwota zachęty zależy od klasyfikacji Twojego stopnia naukowego i/lub tytułu magistra, doktora. *Program motywacyjny rządu walijskiego Iaith Athrawon Yfory jest dostępny dla kwalifikujących się studentów studiujących w języku walijskim. *Aby uzyskać więcej informacji na temat obu programów, odwiedź stronę: https://www.swansea.ac.uk/undergraduate/fees-and-funding/student-loans-and-grants/post-graduate-certificate-in-education-pgce/
Uzyskaj porady, które kursy podstawowe są najlepsze dla Ciebie, aby nadal studiować English (Secondary PGCE), PGCE. Jeśli nie spełniasz minimalnych wymagań pod względem wyniku UCAS, poziomów A lub wymagań dotyczących języka angielskiego.

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia PGCE na poziomie średnim są zobowiązani do spełnienia następujących warunków przed przyjęciem do programu:

- Dyplom z wyróżnieniem na poziomie co najmniej 2:2 z odpowiedniego przedmiotu lub pokrewnego przedmiotu z co najmniej 50% odpowiednią zawartością przedmiotu;

  • Klasa B GCSE z języka angielskiego lub literatury / języka walijskiego (studenci ubiegający się o udział w programie walijskim będą musieli mieć GCSE w języku walijskim);

- Klasa B GCSE z matematyki .

GCSE na poziomie B z języka angielskiego lub literatury/języka walijskiego i matematyki jest wymogiem określonym przez rząd walijski. Przyjmujemy jednak zgłoszenia od osób z oceną C GCSE z języka angielskiego lub literatury/języka walijskiego i/lub matematyki. Kandydaci z oceną C w GCSE z języka angielskiego lub literatury / języka walijskiego lub matematyki, którzy spełniają wszystkie inne kryteria przyjęcia, mogą zostać przyjęci, jeśli pomyślnie ukończą test równoważności. Ze względu na obecną sytuację COVID-19 nie jesteśmy w stanie przestrzegać naszego planowanego harmonogramu testów równoważności. W związku z tym oczekuje się, że kandydaci przystąpią do testów równoważnych w trakcie roku akademickiego PGCE, w którym będą mieli do 3 prób. Jeśli sytuacja ulegnie zmianie, wznowimy nasz program samouczków i testów przed rozpoczęciem roku akademickiego. Należy pamiętać, że kandydaci muszą zdać testy równoważności, aby uzyskać status wykwalifikowanego nauczyciela (QTS).

Wszystkie rozmowy kwalifikacyjne odbędą się wirtualnie (przy użyciu Microsoft Teams) ze specjalistą przedmiotu PGCE za pośrednictwem języka angielskiego lub walijskiego, w zależności od potrzeb. Format będzie składał się z krótkiego wywiadu i profesjonalnej dyskusji.

Wszyscy studenci PGCE ukończą audyt kompetencji cyfrowych w momencie rejestracji i przejdą szkolenie w zakresie kompetencji cyfrowych w ramach programu studiów PGCE.

Wszyscy kandydaci muszą spełniać wymagania Education Health Standards (Wales) potwierdzające ich stan zdrowia i fizyczną zdolność do nauczania.

Wszyscy kandydaci będą musieli przejść rozszerzoną weryfikację DBS. Kandydaci nie mogą być wykluczeni z nauczania lub pracy z dziećmi ani zarejestrowani w DBS jako niezdolni do pracy z dziećmi lub młodzieżą.

Koszty

Czesne English (Secondary PGCE) PGCE

Anglia £9000 Rok 1
Irlandia Północna £9000 Rok 1
Szkocja £9000 Rok 1
Walia £9000 Rok 1
EU £17500 Rok 1
Międzynarodowa £17500 Rok 1

Dodatkowe informacje o opłatach

.

**.

Średnie koszty utrzymania studentów w UK

Czynsz £518
Woda, gaz, prąd, internet (w domu) £50
Zakupy w supermarkecie £81
Ubrania £35
Jedzenie e restauracjach £33
Alkohol £27
Jedzenie na wynos / dostawy jedzenia£30
Wyjście na miasto / rozrywka (bez alkoholu, jedzenia) £24
Wakacje i wyjazdy weekendowe £78
Transport w obrębie miasta £17
Zdrowy tryb życia / sport£20
Artykuły papiernicze/książki £13
Telefon komórkowy/internet £13
Telewizja kablowa / streaming £7
Ubezpieczenie £51
Inne £1092
Średni koszt utrzymania studenta £95

Londyn kosztuje około 34% powyżej średniej, głównie z powodu czynszu, który jest o 67% wyższy niż średnia w innych miastach. Dla studentów mieszkających w akademikach, koszty wody, gazu, elektryczności, wifi są zazwyczaj wliczone w czynsz. Studenci w mniejszych miastach, gdzie zakwaterowanie znajduje się w odległości spaceru/przejażdżki rowerem, koszty transportu są zazwyczaj znacznie niższe.

Rankingi Uniwersyteckie

#2
University Guru Meta Ranking
z Swansea University

wśród 17 uniwersytetów w Walia
na podstawie 32 różnych rankingów

Rankingi Swansea University w najlepszych brytyjskich i światowych rankingach.

Rankingi Swansea University w rankingach powiązanych z przedmiotem.

Edukacja

    • #4 
    • #31 
    Edukacja
    Kompletny przewodnik uniwersytecki po CUG - według przedmiotów
    [Opublikowany 14 maja, 2024]
    • #5 
    • #48 
    Edukacja

    [Opublikowany 07 września, 2024]
    • #2 
    • #176 
    Edukacja

    [Opublikowany 17 stycznia, 2025]
    • #2 
    • #201 
    Edukacja

    [Opublikowany 11 listopada, 2024]
    • #2 
    • #283 
    Edukacja

    [Opublikowany 22 lipca, 2024]

Zobacz wszystkie 32 rankingi uniwersytetów Swansea University

O Swansea University

Lista 442 kursów licencjackich i magisterskich Swansea University - Katalog Kursów

  • Studying at Swansea University
  • What is it like studying at Swansea University?
  • Swansea University: Rachel Huggins on her first-class degree in Mental Health Nursing
  • Why students choose Swansea University
  • My Swansea University Journey to Final Year // Wayne
  • Sport at Swansea University #SportSwansea

Gdzie ten program jest nauczany

Singleton Park Campus
map marker Pokaż na mapie

Podobne kursy

Program Uniwersytet Saty­sfakcja studentów Bezro­botny Rezy­gnacja Czesne (Między­narodowe) Taryfa UCAS Miasto
PGDE Secondary Teaching (English Medium) Business Education PGDE
(University of the Highlands and Islands)
96% 20% 25% £13980 £14988 122 Inverness
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
TAR Uwchradd Dylunio a Thechnoleg (11-18 ystod oedran) gyda SAC (Graddedigion yn unig) PGCE
(Cardiff Metropolitan University)
- 10% 15% £13000 £14000 114 Cardiff
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Design and Technology (Secondary PGCE) PGCE
(Swansea University)
- - - £17500 £18400 - Swansea
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
PGCE Secondary Biology with Science (11-18 age range) with QTS (Graduates only) PGCE
(Cardiff Metropolitan University)
- - - £13000 £14000 - Cardiff
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Mathematics (Secondary PGCE - Graduates only) PGCE
(University of Wales)
- - - £13500 - Cardiff
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
PGCE Secondary Physics with Mathematics PGCE
(University of Reading)
- - - £22350 - Reading
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
TAR Uwchradd Ffiseg gyda Gwyddoniaeth (11-18 ystod oedran) gyda SAC (Graddedigion yn unig) PGCE
(Cardiff Metropolitan University)
- - - £13000 £14000 - Cardiff
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
PGCE Secondary Mathematics (11-18 age range) with QTS (Graduates only) PGCE
(Cardiff Metropolitan University)
- - - £13000 £14000 - Cardiff
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Computer Science (Secondary PGCE) PGCE
(Swansea University)
- - - £17500 £18400 - Swansea
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Chemistry with Balanced Science (Secondary PGCE - Graduates only) PGCE
(Aberystwyth University)
- - - £14280 - Aberystwyth
Oncampus W pełnym wymiarze godzin

FAQ na temat English (Secondary PGCE) PGCE Swansea University

  • Mediana wynagrodzeń absolwentów tego kierunku wynosiła £24000 15 miesięcy po ukończeniu studiów, £22000 3 lata po ukończeniu studiów i £26500 po ukończeniu studiów.

  • Zawody administracyjne (20%), Specjaliści do spraw biznesu i usług publicznych (12%), Kierownicy, dyrektorzy i wyżsi urzędnicy (9%), Zawody związane ze sprzedażą (9%)

  • English (Secondary PGCE) PGCE jest nauczany w kampusie i nie można go podjąć online na stronie Swansea University.

  • Przyjęcie na ten kierunek jest stosunkowo łatwe. 33.01% Przyjęci studenci uzyskali średni wynik taryfy UCAS na poziomie , który jest jednym z najniższych wśród wszystkich Nauczanie drugiego stopnia kursantów w Wielkiej Brytanii.