Middlesex University
Advertising, Public Relations and Branding with Foundation Year BA (Hons)
Middlesex University

Kluczowe informacje o kursie

Opis kursu

Middlesex ponownie wprowadza innowacje, aby zaoferować nowy stopień w reklamie, PR i brandingu, który bezpośrednio odpowiada na stale zmieniające się środowisko biznesowe i technologiczne. Nasz stopień został opracowany z partnerami branżowymi, aby zapewnić Ci umiejętności, których potrzebujesz, aby odnieść sukces. Odpowiada on na nowe sposoby, w jakie ludzie konsumują, tworzą i udostępniają treści w erze cyfrowej, i uznaje, że tworzenie i zarządzanie markami to kluczowe umiejętności dla osób pracujących w reklamie i public relations.

Dlaczego warto studiować reklamę, public relations i branding na Middlesex University? Jeśli jesteś pasjonatem pracy w mediach, ten stopień zapewnia zdobycie umiejętności potrzebnych do pracy w promocji lub zdolności komunikacyjnych nie tylko w branży twórczej, ale w całym biznesie, organizacji charytatywnej i sektora publicznego. Na Middlesex nie chodzi tylko o to, jak, ale także o to, dlaczego. Naucz się praktycznych umiejętności planowania i wdrażania kampanii w różnych mediach, jednocześnie rozwijając swoje krytyczne zrozumienie ważnych (czasami kontrowersyjnych) ról, jakie reklama, PR i branding odgrywają w naszej kulturze i polityce.

W sercu tego stopnia jest skupienie się na brandingu i mediach cyfrowych i możesz oczekiwać, że będą cię uczyć nagradzani naukowcy, a także profesjonaliści z dużym doświadczeniem w branży. Nasz zespół niedawno opracował przełomowe badania dotyczące wspólnej produkcji w branżach kreatywnych, analizował zaangażowanie konsumentów dla Google, Louis Vuitton i UBER, a także zapewniał doradztwo w zakresie brandingu miejsca i doradztwo PR dla wielu klientów zewnętrznych. Będziesz pracować w najnowocześniejszych warsztatach cyfrowych i studiach telewizyjnych, aby produkować reklamy i treści promocyjne we wszystkich mediach. Wyłonisz się z portfolio prac oraz zasobów i umiejętności niezbędnych do rozwijania własnej marki online, co zwiększy Twoje szanse na zatrudnienie. Co więcej, badania, planowanie i umiejętności komunikacyjne, które będziesz rozwijać, są bardzo cenne nie tylko dla kariery w mediach, ale w szerokim spektrum sektorów zawodowych, publicznych i prywatnych.

Londyn jest globalnym centrum reklamy i PR. Wykorzystujemy naszą lokalizację, aby połączyć Cię z sercem branży. Oferujemy program wizyt na wydarzeniach związanych z branżą, a także organizujemy możliwości networkingu we współpracy z www.futurerising.com. Dzięki tym powiązaniom poprzednim studentom udało się zdobyć staże w takich firmach jak Warner Media, wiodąca agencja cyfrowa Infectious Media i globalny gigant reklamowy TBWA. Będziesz uczyć się poprzez briefy na żywo, aby znaleźć prawdziwe światowe rozwiązania, a także zbierać wgląd od obecnych liderów branży podczas naszych regularnych branżowych wydarzeń sieciowych. Jesteśmy również mistrzami praktyk zawodowych i dajemy ci możliwość zbudowania profesjonalnej sieci przed ukończeniem studiów i rozpoczęciem kariery.

Absolwenci BA Advertising, PR and Branding będą przygotowani do podjęcia ekscytujących ról w przemyśle kreatywnym i poza nim. Będziesz myśleć krytycznie o mediach, analizować problemy i opracowywać rozwiązania, tworząc i zarządzając różnymi projektami i produkując własną pracę twórczą.

Course highlights Jest to jedyny kierunek w Wielkiej Brytanii, który łączy reklamę, public relations i branding. Istnieje możliwość odbycia stażu zawodowego na drugim roku, co stanowi punkt wyjścia do budowania sieci zawodowej. Ukończ studia z umiejętnościami, portfolio pracy i kontaktami w branży, których wymagają pracodawcy 100 % oceniane przez pracę kursową Będziesz korzystać z bogatego programu wykładów gościnnych liderów branżowych i byłych studentów, którzy obecnie pracują w branży, która w zeszłym roku obejmowała Futerra PR, Ogilvy PR, AMV BBDO, Celtra, Human After All, Thirty Three, Affiliate Window, Energy House Digital, Digitas LBI, TBWA, OMD, Warner Music i Landor. Jako student tego kursu otrzymasz darmowy podręcznik elektroniczny do każdego modułu.

Opinie studentów

Advertising, Public Relations and Branding with Foundation Year BA (Hons) Poniżej znajdują się opinie 46 absolwentów o poszczególnych kursach na Middlesex University w odniesieniu do każdego z pytań ankiety w porównaniu ze średnią dla wszystkich studiów Reklama w UK.

Ogólna satysfakcja studentów
71 /100
46 ogółem respondentów

Głównie na podstawie danych pochodzących od studentów studiów licencjackich

Badanie NSS jest przeprowadzane na zlecenie Biura ds. Studentów

Wynagrodzenie

Wynagrodzenie absolwentów Advertising, Public Relations and Branding with Foundation Year BA (Hons) na Middlesex University

Ważne: Poniższe dane dotyczące wynagrodzeń nie są specyficzne dla danego kierunku, ale zawierają dane wszystkich studentów Advertising, Public Relations and Branding with Foundation Year BA (Hons) na uniwersytecie. Ze względu na metodologię zbierania danych, dane dotyczące wynagrodzeń są oparte głównie na danych studentów studiów licencjackich.

  15 miesięcy po ukończeniu studiów 3 lata po ukończeniu studiów 5 lat po ukończeniu studiów
Mediana wynagrodzeń £24000 £22000 £26000
Zakres 25-75 percentyla £20000 - £26500 £16000 - £27000 £19500 - £32500


Wynagrodzenie wszystkich absolwentów w Wielkiej Brytanii Reklama (głównie studiów licencjackich)

  15 miesięcy po ukończeniu studiów 3 lata po ukończeniu studiów 5 lat po ukończeniu studiów
Mediana wynagrodzeń £22971 £23942 £28323
Zakres 25-75 percentyla £19988 - £25515 £19374 - £29472 £22352 - £36875

Czego się nauczysz

Zawartość programu: Studenci Advertising, Public Relations and Branding with Foundation Year, BA (Hons) uczęszczają na następujące moduły kursu.

Rok 1

Kreatywność jest kluczowa dla udanej reklamy, ale odgrywa równie ważną rolę w tworzeniu strategii marki i kampanii public relations. Zdolność do konceptualizacji, rozwoju i doskonalenia kreatywnych pomysłów jest kluczową umiejętnością, ponieważ absolwenci, którzy posiadają predyspozycje do kreatywnego myślenia i innowacji, są bardzo poszukiwani w wielu powiązanych rolach w branżach kreatywnych. Zostaniesz wyposażony w strategie i umiejętności w zakresie konceptualizacji i rozwoju koncepcji wymaganych dla szeregu aplikacji reklamowych, które będą dalej rozwijane w trakcie kursu.

Moduł ten stanowi historyczne i krytyczne wprowadzenie do rozwoju marek i ich złożonych relacji z mediami i władzą we współczesnym społeczeństwie. Będziesz badać konkretne praktyki, procesy i branże wraz z kluczowymi teoriami i debatami na temat praktyk promocyjnych w szerszym kontekście społecznym, kulturowym, etycznym i politycznym. Będziesz badać, jak marki zarówno kształtują kulturę, jak i są przez nią kształtowane poprzez wizyty w terenie, studia przypadków i gościnnych mówców.

Moduł ten został zaprojektowany tak, by dać Ci szeroki przegląd i zrozumienie głównych pojęć związanych z public relations i przygotuje Cię do przyszłej pracy w planowaniu kampanii i zarządzaniu reputacją marki. Poprzez ekspozycję na przykłady z branży poprzez wykłady, wykłady gościnne i warsztaty, rozważysz, jak PR może pomóc w podnoszeniu świadomości, zmianie postaw i zachowań oraz zarządzaniu relacjami.Moduł jest podzielony na trzy odrębne bloki, które szeroko obejmują historię i rozwój PR, zrozumienie perswazji w kontekście promocyjnym lub komunikacyjnym, a wreszcie indywidualne umiejętności pitchowania i prezentacji.

Moduł ten koncentruje się na projektowaniu treści do publikacji drukowanych i internetowych. Nauczysz się jak projektować materiały, które przekazują informacje w sposób jasny i perswazyjny. Zrozumiesz konwencje i praktyki projektowania treści oraz poznasz historię i kontekst ich rozwoju w branży reklamowej, PR i brandingu. Moduł wprowadza zarówno standardowe oprogramowanie branżowe, jak i darmowe oprogramowanie do tworzenia projektów layoutów w druku, online i na urządzeniach mobilnych.

Rok 2

Moduł ten eksploruje praktyczny proces planowania kampanii i komunikowania świadomości produktu, usługi, idei lub kwestii społecznej w sposób efektywny i angażujący. Będziesz pracować nad briefami wyznaczonymi przez zewnętrznych klientów lub organizacje i ta praktyczna praca rozwinie umiejętności w kluczowych obszarach komunikacji kampanii, takich jak: podejmowanie badań i decydowanie o najbardziej odpowiedniej strategii komunikacyjnej; rozwijanie kreatywnych spostrzeżeń i celów kampanii; opracowywanie strategii relacji z mediami; praca w kreatywnych zespołach nad planowaniem i produkcją materiałów promocyjnych; praca w zespołach nad pitchowaniem kampanii; refleksja nad procesem planowania i ewaluacja kampanii.

W kontekście, w którym od różnorodnych organizacji i osób wymaga się, by wyobrażały sobie i komunikowały siebie jako marki (zestaw symboli, wartości i emocji, które przekazują pewną narracyjną wizję świata), zarządzanie marką wyłoniło się jako kluczowa dyscyplina, która integruje szereg kompetencji z całego spektrum komunikacji marketingowej. Moduł ten wprowadza wiedzę i umiejętności, które są wymagane do tworzenia, zarządzania i komunikowania marek, jak również do oceny ich wpływu społeczno-kulturowego i wartości ekonomicznej.

Dzięki wszechobecnym mediom społecznościowym i telefonii komórkowej, monitorowanie codziennych praktyk konsumentów i uczestniczenie w ich wspólnej kulturze stało się dla marek i firm coraz bardziej istotne, ale też coraz bardziej wykonalne. Aby włączyć tę oddolną kulturę konsumencką do swoich procesów reklamowych, brandingowych i PR-owych, firmy i organizacje muszą stosować tradycyjne metody badań rynkowych i społecznych, ale także wzbogacić je o nowe metodologie, które będą w stanie uzyskać dostęp do coraz szerszej gamy cyfrowych źródeł danych i zapewnić wgląd w nie.

Rok 3

Moduł ten wprowadza sposoby, w jakie organizacje wykorzystują media społecznościowe do rozwijania i dostarczania kampanii public relations oraz jak te technologie mogą być również wykorzystywane do rozwijania profesjonalnego profilu danej osoby w sieci. Rozwiniesz umiejętności planowania strategicznego, projektowania i ewaluacji kampanii online i będziesz miał możliwość dopracowania swojej marki osobistej; promowania swoich osiągnięć i możliwości, by zwiększyć swoje szanse na zatrudnienie.

Moduł ten pozwoli Ci zademonstrować, w trakcie realizacji złożonego projektu na dużą skalę, umiejętności akademickie i/lub praktyczne na wysokim poziomie, istotne dla Twojego kierunku studiów oraz zainteresowań twórczych i zawodowych. Projekt będzie miał formę albo niezależnego projektu, albo projektu praktyki zawodowej. Jeśli chodzi o praktykę zawodową, odbędziesz zatwierdzoną przez Middlesex praktykę zawodową i oprzesz swój końcowy projekt na doświadczeniu bycia uczestnikiem obserwatorem.

Ten moduł da Ci wiedzę niezbędną do zrozumienia złożonych relacji pomiędzy technologiami cyfrowymi a zachowaniami konsumentów w ewoluującym kontekście. Poznasz najnowsze osiągnięcia praktyki reklamowej, od analityki danych i reklamy programmatic do realizacji treści i doświadczeń związanych z marką w rzeczywistości rozszerzonej. Zdobędziesz wiedzę i umiejętności, aby projektować i zarządzać treściami reklamowymi w całej gamie kanałów cyfrowych i platform.

Moduły

Moduł ten jest tak skonstruowany, aby objąć szeroki zakres narzędzi i zasobów produkcji cyfrowej. Krótkie briefy projektowe pozwolą na zastosowanie kluczowej wiedzy w zarządzalnych projektach, niektórych indywidualnych, niektórych w grupach. Dzięki wprowadzeniu do pracy z kamerą, dźwiękiem, postprodukcją, obrazami cyfrowymi, modelowaniem 3D i scenariuszami, zobaczysz możliwości różnych dyscyplin medialnych na poziomie licencjackim i dokonasz wyboru, która specjalizacja będzie dla Ciebie najlepsza.

Moduł ten pozwala na dalszy rozwój umiejętności pisania, prezentacji i organizacji. Zacząwszy doświadczać potencjału dostępnych zasobów, w tym module eksperymentujesz ze swoimi pomysłami, rozwijasz światy opowieści, piszesz opowiadania i/lub felietony, przygotowujesz scenariusze, treatmenty i/lub sceny, by zaplanować swoją pracę nad kreatywnym projektem z różnych dziedzin. Moduł jest oparty na warsztatach i będzie stanowił wkład w Twoje przygotowanie do projektów portfolio.

Moduł ten bada i rozwija umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej wymagane dla przedmiotów medialnych, poprzez szereg dyscyplin medialnych. Od dziennikarstwa do projektowania gier, zdobędziesz podstawowe zasady krytycznego myślenia i analizy, aby wesprzeć swoją pracę twórczą i rozwój projektu.

Po doświadczeniu szeregu możliwości w mediach, zaproponujesz i rozwiniesz swoje projekty portfolio w ostatnich tygodniach programu. W tym module przygotujesz swoją pracę do kontynuacji na studiach licencjackich. Zespół programowy będzie wspierał studentów, aby zidentyfikować ich mocne strony i ułatwi ci przejście na najbardziej odpowiedni program studiów.

Praca i perspektywa kariery

15 miesięcy po ukończeniu kursu, absolwenci zostali zapytani o to, co robią i czy pracują, o ich obecną pracę i perspektywy.

Aktualne miejsca pracy

Praca zgodna z planami na przyszłość

Wykorzystanie umiejętności zdobytych na studiach

Praca ma sens

Wymagany poziom umiejętności na danym stanowisku po 15 miesiącach

% Miejsca pracy dla wykwalifikowanych

Oferty pracy absolwentów tego kierunku (15 miesięcy po ukończeniu studiów)

Poniższy przykład opracowany na podstawie wszystkich absolwentów Advertising, Public Relations and Branding with Foundation Year BA (Hons) w Middlesex University

20% Specjaliści do spraw biznesu i usług publicznych
19% Zawody administracyjne
17% Specjaliści do spraw finansów
8% Zawody związane ze sprzedażą
6% Zawody podstawowe
4% Kierownicy, dyrektorzy i wyżsi urzędnicy
4% Zawody związane z obsługą klienta
3% Zawody sekretarskie i pokrewne
3% Zawody wykwalifikowane
2% Operatorzy procesów, zakładów i maszyn

Wymagania wstępne / Przyjęcia

Minimalna wymagana taryfa UCAS

UCAS Tariff przyjętych studentów na ten kurs

Wymagania kwalifikacyjne

Wymagania dotyczące języka angielskiego

Ocena Dodatkowe informacje
IELTS (Academic) 6 Z minimum 5.5 w każdym z komponentów.
TOEFL (iBT) 72 Co najmniej 17 punktów z rozumienia ze słuchu i pisania, 20 punktów z mówienia i 18 punktów z czytania
PTE Academic 51 Zdobądź co najmniej 51 punktów we wszystkich komponentach
Nie spełniasz minimalnych wymagań w zakresie wyniku UCAS lub wymagań dotyczących języka angielskiego?
Uzyskaj poradę, które kursy przygotowawcze są najlepsze dla Ciebie, aby zapisać się na Advertising, Public Relations and Branding with Foundation Year, BA (Hons).

Koszty

Czesne Reklama, Public Relations i Budowanie Marki z Rokiem Założycielskim BA (Hons)

Anglia £9250 Rok 1
Irlandia Północna £9250 Rok 1
Szkocja £9250 Rok 1
Walia £9250 Rok 1
Channel Islands £9250 Rok 1
EU £14000 Rok 1
Międzynarodowa £14000 Rok 1

Średnie koszty utrzymania studentów w Londyn

Czynsz £518
Woda, gaz, prąd, internet (w domu) £50
Zakupy w supermarkecie £81
Ubrania £35
Jedzenie e restauracjach £33
Alkohol £27
Jedzenie na wynos / dostawy jedzenia£30
Wyjście na miasto / rozrywka (bez alkoholu, jedzenia) £24
Wakacje i wyjazdy weekendowe £78
Transport w obrębie miasta £17
Zdrowy tryb życia / sport£20
Artykuły papiernicze/książki £13
Telefon komórkowy/internet £13
Telewizja kablowa / streaming £7
Ubezpieczenie £51
Inne £1092
Średni koszt utrzymania studenta £95

Londyn kosztuje około 34% powyżej średniej, głównie z powodu czynszu, który jest o 67% wyższy niż średnia w innych miastach. Dla studentów mieszkających w akademikach, koszty wody, gazu, elektryczności, wifi są zazwyczaj wliczone w czynsz. Studenci w mniejszych miastach, gdzie zakwaterowanie znajduje się w odległości spaceru/przejażdżki rowerem, koszty transportu są zazwyczaj znacznie niższe.

Jak złożyć wniosek

Termin składania wniosków:

1 stycznia 2024

Jest to ostateczny termin wypełnienia i wysłania aplikacji na ten kurs. Jeśli uniwersytet lub college nadal dysponuje wolnymi miejscami, możesz złożyć podanie po tym terminie, ale nie ma gwarancji, że Twoje podanie zostanie rozpatrzone.

Możliwe punkty wejścia:

  • Foundation

Rankingi Uniwersyteckie

Rankingi Middlesex University w najlepszych brytyjskich i światowych rankingach.

Rankingi Middlesex University w rankingach powiązanych z przedmiotem.

Biznes

    • #20 
    • #112 
    Biznes
    URAP University Ranking by Academic Performance - By Subject
    [Opublikowany 06 czerwca, 2020]
    • #37 
    • #351 
    Studia biznesowe i zarządzanie
    QS World University Rankings By Subject
    [Opublikowany 20 kwietnia, 2022]
    • #36 
    • #45 
    Technologia materiałów
    CUG The Complete University Guide - By Subject
    [Opublikowany 13 czerwca, 2022]

Wszystkie rankingi Middlesex University

Co mówią studenci o studiach Reklama w Wielkiej Brytanii?

  • BA Advertising and Marketing: Student placement
  • A Day In The Life Of An Advertising Student
  • Why YOU should major in advertising

O Middlesex University

Założona w 1973 roku, Middlesex University znajduje się na obrzeżach Londynu, około 40 minut drogi metrem. Uniwersytet jest znany z przyciągania dużej liczby międzynarodowych studentów każdego roku, co czyni go zróżnicowane doświadczenie dla wszystkich zaangażowanych. Jeśli chodzi o działania na terenie kampusu, wnioskodawcy mogą spodziewać się znaleźć nagradzanego Student Union, który idzie na dodatkową milę, jeśli chodzi o organizowanie wydarzeń wokół kampusu, które łączą ludzi.

  • How You Learn | Middlesex University
  • What I Love About Studying | Middlesex University
  • Advice for New Uni Students | Middlesex University
  • Hear From A Student About Life At Middlesex University
  • Why our International students choose Middlesex

Gdzie ten program jest nauczany

Hendon Campus
map marker Pokaż na mapie
Hendon Campus
map marker Pokaż na mapie

Podobne kursy

Program Uniwersytet Saty­sfakcja studentów Bezro­botny Rezy­gnacja Czesne (Między­narodowe) Taryfa UCAS Miasto
De Montfort University 74% 5% 0% £14250 109 Leicester Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of Worcester 52% 5% 20% £13100 132 Worcester Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Leeds Arts University 100% 0% 0% £15800 148 Leeds Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of Gloucestershire 81% 0% 15% £15000 110 Cheltenham Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Canterbury Christ Church University 89% 0% 10% £14500 96 Canterbury Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Ravensbourne University London 72% 0% 5% £16500 124 London Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Canterbury Christ Church University 89% 0% 10% £14500 96 Canterbury Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of South Wales 100% 0% 5% £12600 149 Pontypridd Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of Worcester 52% 5% 20% £13100 132 Worcester Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Canterbury Christ Church University 71% 0% 0% £14500 91 Canterbury Oncampus W pełnym wymiarze godzin