Advertising, Public Relations and Branding with Foundation Year BA (Hons)
Middlesex University

Kluczowe informacje o kursie
Opis kursu
Middlesex ponownie wprowadza innowacje, aby zaoferować nowy stopień w reklamie, PR i brandingu, który bezpośrednio odpowiada na stale zmieniające się środowisko biznesowe i technologiczne. Nasz stopień został opracowany z partnerami branżowymi, aby zapewnić Ci umiejętności, których potrzebujesz, aby odnieść sukces. Odpowiada on na nowe sposoby, w jakie ludzie konsumują, tworzą i udostępniają treści w erze cyfrowej, i uznaje, że tworzenie i zarządzanie markami to kluczowe umiejętności dla osób pracujących w reklamie i public relations.
Dlaczego warto studiować reklamę, public relations i branding na Middlesex University? Jeśli jesteś pasjonatem pracy w mediach, ten stopień zapewnia zdobycie umiejętności potrzebnych do pracy w promocji lub zdolności komunikacyjnych nie tylko w branży twórczej, ale w całym biznesie, organizacji charytatywnej i sektora publicznego. Na Middlesex nie chodzi tylko o to, jak, ale także o to, dlaczego. Naucz się praktycznych umiejętności planowania i wdrażania kampanii w różnych mediach, jednocześnie rozwijając swoje krytyczne zrozumienie ważnych (czasami kontrowersyjnych) ról, jakie reklama, PR i branding odgrywają w naszej kulturze i polityce.
W sercu tego stopnia jest skupienie się na brandingu i mediach cyfrowych i możesz oczekiwać, że będą cię uczyć nagradzani naukowcy, a także profesjonaliści z dużym doświadczeniem w branży. Nasz zespół niedawno opracował przełomowe badania dotyczące wspólnej produkcji w branżach kreatywnych, analizował zaangażowanie konsumentów dla Google, Louis Vuitton i UBER, a także zapewniał doradztwo w zakresie brandingu miejsca i doradztwo PR dla wielu klientów zewnętrznych. Będziesz pracować w najnowocześniejszych warsztatach cyfrowych i studiach telewizyjnych, aby produkować reklamy i treści promocyjne we wszystkich mediach. Wyłonisz się z portfolio prac oraz zasobów i umiejętności niezbędnych do rozwijania własnej marki online, co zwiększy Twoje szanse na zatrudnienie. Co więcej, badania, planowanie i umiejętności komunikacyjne, które będziesz rozwijać, są bardzo cenne nie tylko dla kariery w mediach, ale w szerokim spektrum sektorów zawodowych, publicznych i prywatnych.
Londyn jest globalnym centrum reklamy i PR. Wykorzystujemy naszą lokalizację, aby połączyć Cię z sercem branży. Oferujemy program wizyt na wydarzeniach związanych z branżą, a także organizujemy możliwości networkingu we współpracy z www.futurerising.com. Dzięki tym powiązaniom poprzednim studentom udało się zdobyć staże w takich firmach jak Warner Media, wiodąca agencja cyfrowa Infectious Media i globalny gigant reklamowy TBWA. Będziesz uczyć się poprzez briefy na żywo, aby znaleźć prawdziwe światowe rozwiązania, a także zbierać wgląd od obecnych liderów branży podczas naszych regularnych branżowych wydarzeń sieciowych. Jesteśmy również mistrzami praktyk zawodowych i dajemy ci możliwość zbudowania profesjonalnej sieci przed ukończeniem studiów i rozpoczęciem kariery.
Absolwenci BA Advertising, PR and Branding będą przygotowani do podjęcia ekscytujących ról w przemyśle kreatywnym i poza nim. Będziesz myśleć krytycznie o mediach, analizować problemy i opracowywać rozwiązania, tworząc i zarządzając różnymi projektami i produkując własną pracę twórczą.
Course highlights Jest to jedyny kierunek w Wielkiej Brytanii, który łączy reklamę, public relations i branding. Istnieje możliwość odbycia stażu zawodowego na drugim roku, co stanowi punkt wyjścia do budowania sieci zawodowej. Ukończ studia z umiejętnościami, portfolio pracy i kontaktami w branży, których wymagają pracodawcy 100 % oceniane przez pracę kursową Będziesz korzystać z bogatego programu wykładów gościnnych liderów branżowych i byłych studentów, którzy obecnie pracują w branży, która w zeszłym roku obejmowała Futerra PR, Ogilvy PR, AMV BBDO, Celtra, Human After All, Thirty Three, Affiliate Window, Energy House Digital, Digitas LBI, TBWA, OMD, Warner Music i Landor. Jako student tego kursu otrzymasz darmowy podręcznik elektroniczny do każdego modułu.
Opinie studentów
Advertising, Public Relations and Branding with Foundation Year BA (Hons) Poniżej znajdują się opinie 46 absolwentów o poszczególnych kursach na Middlesex University w odniesieniu do każdego z pytań ankiety w porównaniu ze średnią dla wszystkich studiów Reklama w UK.
Głównie na podstawie danych pochodzących od studentów studiów licencjackich
Wszystkie kursy Reklama Middlesex University
Wynagrodzenie
Wynagrodzenie absolwentów Advertising, Public Relations and Branding with Foundation Year BA (Hons) na Middlesex University
Ważne: Poniższe dane dotyczące wynagrodzeń nie są specyficzne dla danego kierunku, ale zawierają dane wszystkich studentów Advertising, Public Relations and Branding with Foundation Year BA (Hons) na uniwersytecie. Ze względu na metodologię zbierania danych, dane dotyczące wynagrodzeń są oparte głównie na danych studentów studiów licencjackich.
15 miesięcy po ukończeniu studiów | 3 lata po ukończeniu studiów | 5 lat po ukończeniu studiów | |
---|---|---|---|
Mediana wynagrodzeń | £24000 | £22000 | £26000 |
Zakres 25-75 percentyla | £20000 - £26500 | £16000 - £27000 | £19500 - £32500 |
Wszystkie kursy Reklama Middlesex University
Wynagrodzenie wszystkich absolwentów w Wielkiej Brytanii Reklama (głównie studiów licencjackich)
15 miesięcy po ukończeniu studiów | 3 lata po ukończeniu studiów | 5 lat po ukończeniu studiów | |
---|---|---|---|
Mediana wynagrodzeń | £22971 | £23942 | £28323 |
Zakres 25-75 percentyla | £19988 - £25515 | £19374 - £29472 | £22352 - £36875 |
Wszystkie kursy Reklama UK
Czego się nauczysz
Zawartość programu: Studenci Advertising, Public Relations and Branding with Foundation Year, BA (Hons) uczęszczają na następujące moduły kursu.
Rok 1
Kreatywność jest kluczowa dla udanej reklamy, ale odgrywa równie ważną rolę w tworzeniu strategii marki i kampanii public relations. Zdolność do konceptualizacji, rozwoju i doskonalenia kreatywnych pomysłów jest kluczową umiejętnością, ponieważ absolwenci, którzy posiadają predyspozycje do kreatywnego myślenia i innowacji, są bardzo poszukiwani w wielu powiązanych rolach w branżach kreatywnych. Zostaniesz wyposażony w strategie i umiejętności w zakresie konceptualizacji i rozwoju koncepcji wymaganych dla szeregu aplikacji reklamowych, które będą dalej rozwijane w trakcie kursu.
Moduł ten stanowi historyczne i krytyczne wprowadzenie do rozwoju marek i ich złożonych relacji z mediami i władzą we współczesnym społeczeństwie. Będziesz badać konkretne praktyki, procesy i branże wraz z kluczowymi teoriami i debatami na temat praktyk promocyjnych w szerszym kontekście społecznym, kulturowym, etycznym i politycznym. Będziesz badać, jak marki zarówno kształtują kulturę, jak i są przez nią kształtowane poprzez wizyty w terenie, studia przypadków i gościnnych mówców.
Moduł ten został zaprojektowany tak, by dać Ci szeroki przegląd i zrozumienie głównych pojęć związanych z public relations i przygotuje Cię do przyszłej pracy w planowaniu kampanii i zarządzaniu reputacją marki. Poprzez ekspozycję na przykłady z branży poprzez wykłady, wykłady gościnne i warsztaty, rozważysz, jak PR może pomóc w podnoszeniu świadomości, zmianie postaw i zachowań oraz zarządzaniu relacjami.Moduł jest podzielony na trzy odrębne bloki, które szeroko obejmują historię i rozwój PR, zrozumienie perswazji w kontekście promocyjnym lub komunikacyjnym, a wreszcie indywidualne umiejętności pitchowania i prezentacji.
Moduł ten koncentruje się na projektowaniu treści do publikacji drukowanych i internetowych. Nauczysz się jak projektować materiały, które przekazują informacje w sposób jasny i perswazyjny. Zrozumiesz konwencje i praktyki projektowania treści oraz poznasz historię i kontekst ich rozwoju w branży reklamowej, PR i brandingu. Moduł wprowadza zarówno standardowe oprogramowanie branżowe, jak i darmowe oprogramowanie do tworzenia projektów layoutów w druku, online i na urządzeniach mobilnych.
Rok 2
Moduł ten eksploruje praktyczny proces planowania kampanii i komunikowania świadomości produktu, usługi, idei lub kwestii społecznej w sposób efektywny i angażujący. Będziesz pracować nad briefami wyznaczonymi przez zewnętrznych klientów lub organizacje i ta praktyczna praca rozwinie umiejętności w kluczowych obszarach komunikacji kampanii, takich jak: podejmowanie badań i decydowanie o najbardziej odpowiedniej strategii komunikacyjnej; rozwijanie kreatywnych spostrzeżeń i celów kampanii; opracowywanie strategii relacji z mediami; praca w kreatywnych zespołach nad planowaniem i produkcją materiałów promocyjnych; praca w zespołach nad pitchowaniem kampanii; refleksja nad procesem planowania i ewaluacja kampanii.
W kontekście, w którym od różnorodnych organizacji i osób wymaga się, by wyobrażały sobie i komunikowały siebie jako marki (zestaw symboli, wartości i emocji, które przekazują pewną narracyjną wizję świata), zarządzanie marką wyłoniło się jako kluczowa dyscyplina, która integruje szereg kompetencji z całego spektrum komunikacji marketingowej. Moduł ten wprowadza wiedzę i umiejętności, które są wymagane do tworzenia, zarządzania i komunikowania marek, jak również do oceny ich wpływu społeczno-kulturowego i wartości ekonomicznej.
Dzięki wszechobecnym mediom społecznościowym i telefonii komórkowej, monitorowanie codziennych praktyk konsumentów i uczestniczenie w ich wspólnej kulturze stało się dla marek i firm coraz bardziej istotne, ale też coraz bardziej wykonalne. Aby włączyć tę oddolną kulturę konsumencką do swoich procesów reklamowych, brandingowych i PR-owych, firmy i organizacje muszą stosować tradycyjne metody badań rynkowych i społecznych, ale także wzbogacić je o nowe metodologie, które będą w stanie uzyskać dostęp do coraz szerszej gamy cyfrowych źródeł danych i zapewnić wgląd w nie.
Rok 3
Moduł ten wprowadza sposoby, w jakie organizacje wykorzystują media społecznościowe do rozwijania i dostarczania kampanii public relations oraz jak te technologie mogą być również wykorzystywane do rozwijania profesjonalnego profilu danej osoby w sieci. Rozwiniesz umiejętności planowania strategicznego, projektowania i ewaluacji kampanii online i będziesz miał możliwość dopracowania swojej marki osobistej; promowania swoich osiągnięć i możliwości, by zwiększyć swoje szanse na zatrudnienie.
Moduł ten pozwoli Ci zademonstrować, w trakcie realizacji złożonego projektu na dużą skalę, umiejętności akademickie i/lub praktyczne na wysokim poziomie, istotne dla Twojego kierunku studiów oraz zainteresowań twórczych i zawodowych. Projekt będzie miał formę albo niezależnego projektu, albo projektu praktyki zawodowej. Jeśli chodzi o praktykę zawodową, odbędziesz zatwierdzoną przez Middlesex praktykę zawodową i oprzesz swój końcowy projekt na doświadczeniu bycia uczestnikiem obserwatorem.
Ten moduł da Ci wiedzę niezbędną do zrozumienia złożonych relacji pomiędzy technologiami cyfrowymi a zachowaniami konsumentów w ewoluującym kontekście. Poznasz najnowsze osiągnięcia praktyki reklamowej, od analityki danych i reklamy programmatic do realizacji treści i doświadczeń związanych z marką w rzeczywistości rozszerzonej. Zdobędziesz wiedzę i umiejętności, aby projektować i zarządzać treściami reklamowymi w całej gamie kanałów cyfrowych i platform.
Moduły
Moduł ten jest tak skonstruowany, aby objąć szeroki zakres narzędzi i zasobów produkcji cyfrowej. Krótkie briefy projektowe pozwolą na zastosowanie kluczowej wiedzy w zarządzalnych projektach, niektórych indywidualnych, niektórych w grupach. Dzięki wprowadzeniu do pracy z kamerą, dźwiękiem, postprodukcją, obrazami cyfrowymi, modelowaniem 3D i scenariuszami, zobaczysz możliwości różnych dyscyplin medialnych na poziomie licencjackim i dokonasz wyboru, która specjalizacja będzie dla Ciebie najlepsza.
Moduł ten pozwala na dalszy rozwój umiejętności pisania, prezentacji i organizacji. Zacząwszy doświadczać potencjału dostępnych zasobów, w tym module eksperymentujesz ze swoimi pomysłami, rozwijasz światy opowieści, piszesz opowiadania i/lub felietony, przygotowujesz scenariusze, treatmenty i/lub sceny, by zaplanować swoją pracę nad kreatywnym projektem z różnych dziedzin. Moduł jest oparty na warsztatach i będzie stanowił wkład w Twoje przygotowanie do projektów portfolio.
Moduł ten bada i rozwija umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej wymagane dla przedmiotów medialnych, poprzez szereg dyscyplin medialnych. Od dziennikarstwa do projektowania gier, zdobędziesz podstawowe zasady krytycznego myślenia i analizy, aby wesprzeć swoją pracę twórczą i rozwój projektu.
Po doświadczeniu szeregu możliwości w mediach, zaproponujesz i rozwiniesz swoje projekty portfolio w ostatnich tygodniach programu. W tym module przygotujesz swoją pracę do kontynuacji na studiach licencjackich. Zespół programowy będzie wspierał studentów, aby zidentyfikować ich mocne strony i ułatwi ci przejście na najbardziej odpowiedni program studiów.
Praca i perspektywa kariery
15 miesięcy po ukończeniu kursu, absolwenci zostali zapytani o to, co robią i czy pracują, o ich obecną pracę i perspektywy.
Wszystkie kursy Reklama Middlesex University
Aktualne miejsca pracy
Praca zgodna z planami na przyszłość
Wykorzystanie umiejętności zdobytych na studiach
Praca ma sens
Wymagany poziom umiejętności na danym stanowisku po 15 miesiącach
% Miejsca pracy dla wykwalifikowanych
Oferty pracy absolwentów tego kierunku (15 miesięcy po ukończeniu studiów)
Poniższy przykład opracowany na podstawie wszystkich absolwentów Advertising, Public Relations and Branding with Foundation Year BA (Hons) w Middlesex University
20% | Specjaliści do spraw biznesu i usług publicznych |
19% | Zawody administracyjne |
17% | Specjaliści do spraw finansów |
8% | Zawody związane ze sprzedażą |
6% | Zawody podstawowe |
4% | Kierownicy, dyrektorzy i wyżsi urzędnicy |
4% | Zawody związane z obsługą klienta |
3% | Zawody sekretarskie i pokrewne |
3% | Zawody wykwalifikowane |
2% | Operatorzy procesów, zakładów i maszyn |
Wymagania wstępne / Przyjęcia
Minimalna wymagana taryfa UCAS
UCAS Tariff przyjętych studentów na ten kurs
Wszystkie kursy Reklama Middlesex University
Wymagania kwalifikacyjne
Wymagania dotyczące języka angielskiego
Ocena | Dodatkowe informacje | |
---|---|---|
IELTS (Academic) | 6 | Z minimum 5.5 w każdym z komponentów. |
TOEFL (iBT) | 72 | Co najmniej 17 punktów z rozumienia ze słuchu i pisania, 20 punktów z mówienia i 18 punktów z czytania |
PTE Academic | 51 | Zdobądź co najmniej 51 punktów we wszystkich komponentach |
Uzyskaj poradę, które kursy przygotowawcze są najlepsze dla Ciebie, aby zapisać się na Advertising, Public Relations and Branding with Foundation Year, BA (Hons).
Koszty
Czesne Reklama, Public Relations i Budowanie Marki z Rokiem Założycielskim BA (Hons)
Anglia | £9250 | Rok 1 |
---|---|---|
Irlandia Północna | £9250 | Rok 1 |
Szkocja | £9250 | Rok 1 |
Walia | £9250 | Rok 1 |
Channel Islands | £9250 | Rok 1 |
EU | £14000 | Rok 1 |
Międzynarodowa | £14000 | Rok 1 |
Średnie koszty utrzymania studentów w Londyn
Czynsz | £518 |
Woda, gaz, prąd, internet (w domu) | £50 |
Zakupy w supermarkecie | £81 |
Ubrania | £35 |
Jedzenie e restauracjach | £33 |
Alkohol | £27 |
Jedzenie na wynos / dostawy jedzenia | £30 |
Wyjście na miasto / rozrywka (bez alkoholu, jedzenia) | £24 |
Wakacje i wyjazdy weekendowe | £78 |
Transport w obrębie miasta | £17 |
Zdrowy tryb życia / sport | £20 |
Artykuły papiernicze/książki | £13 |
Telefon komórkowy/internet | £13 |
Telewizja kablowa / streaming | £7 |
Ubezpieczenie | £51 |
Inne | £1092 |
Średni koszt utrzymania studenta | £95 |
Londyn kosztuje około 34% powyżej średniej, głównie z powodu czynszu, który jest o 67% wyższy niż średnia w innych miastach. Dla studentów mieszkających w akademikach, koszty wody, gazu, elektryczności, wifi są zazwyczaj wliczone w czynsz. Studenci w mniejszych miastach, gdzie zakwaterowanie znajduje się w odległości spaceru/przejażdżki rowerem, koszty transportu są zazwyczaj znacznie niższe.
Jak złożyć wniosek
Termin składania wniosków:
1 stycznia 2024
Jest to ostateczny termin wypełnienia i wysłania aplikacji na ten kurs. Jeśli uniwersytet lub college nadal dysponuje wolnymi miejscami, możesz złożyć podanie po tym terminie, ale nie ma gwarancji, że Twoje podanie zostanie rozpatrzone.
Możliwe punkty wejścia:
- Foundation
Rankingi Uniwersyteckie
Rankingi Middlesex University w najlepszych brytyjskich i światowych rankingach.
Rankingi Middlesex University w rankingach powiązanych z przedmiotem.
Biznes
-
-
- #20
- #112
-
- Biznes
-
URAP University Ranking by Academic Performance - By Subject
[Opublikowany 06 czerwca, 2020]
-
-
- #37
- #351
-
- Studia biznesowe i zarządzanie
-
QS World University Rankings By Subject
[Opublikowany 20 kwietnia, 2022]
-
-
- #36
- #45
-
- Technologia materiałów
-
CUG The Complete University Guide - By Subject
[Opublikowany 13 czerwca, 2022]
Wszystkie rankingi Middlesex University
Co mówią studenci o studiach Reklama w Wielkiej Brytanii?
O Middlesex University
Założona w 1973 roku, Middlesex University znajduje się na obrzeżach Londynu, około 40 minut drogi metrem. Uniwersytet jest znany z przyciągania dużej liczby międzynarodowych studentów każdego roku, co czyni go zróżnicowane doświadczenie dla wszystkich zaangażowanych. Jeśli chodzi o działania na terenie kampusu, wnioskodawcy mogą spodziewać się znaleźć nagradzanego Student Union, który idzie na dodatkową milę, jeśli chodzi o organizowanie wydarzeń wokół kampusu, które łączą ludzi.
Gdzie ten program jest nauczany



Podobne kursy
Program | Uniwersytet | Satysfakcja studentów | Bezrobotny | Rezygnacja | Czesne (Międzynarodowe) | Miasto | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Advertising and Marketing Communications BA (Hons) | De Montfort University | 74% | 5% | 0% | £14250 | 109 | Leicester | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
![]() |
Marketing, Advertising & Public Relations (Placement Year) BA (Hons) | University of Worcester | 52% | 5% | 20% | £13100 | 132 | Worcester | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
![]() |
Creative Advertising BA (Hons) | Leeds Arts University | 100% | 0% | 0% | £15800 | 148 | Leeds | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
![]() |
Marketing, Advertising and Branding (with placement) BA (Hons) | University of Gloucestershire | 81% | 0% | 15% | £15000 | 110 | Cheltenham | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
![]() |
Advertising/Media and Communications (with Professional Placement) BA/BSc (Hons) | Canterbury Christ Church University | 89% | 0% | 10% | £14500 | 96 | Canterbury | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
![]() |
Advertising and Brand Design BA (Hons) | Ravensbourne University London | 72% | 0% | 5% | £16500 | 124 | London | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
![]() |
Advertising/Events Planning BA/BSc (Hons) | Canterbury Christ Church University | 89% | 0% | 10% | £14500 | 96 | Canterbury | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
![]() |
Advertising Design BA (Hons) | University of South Wales | 100% | 0% | 5% | £12600 | 149 | Pontypridd | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
![]() |
Marketing, Advertising & Public Relations BA (Hons) | University of Worcester | 52% | 5% | 20% | £13100 | 132 | Worcester | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
![]() |
Advertising/Human Resource Management BSc (Hons) | Canterbury Christ Church University | 71% | 0% | 0% | £14500 | 91 | Canterbury | Oncampus W pełnym wymiarze godzin |
Ranking wydawców
The University League Tables
- Opublikowany:
- 13 czerwca, 2022
- Kryteria stosowane w rankingu -CUG The Complete University Guide - By Subject:
- Entry Standards 26%
Student Satisfaction 26%
Research Quality 22%
Graduate Prospects 26%
British Quacquarelli Symonds, UK
- Opublikowany:
- 20 kwietnia, 2022
- Kryteria stosowane w rankingu -QS World University Rankings By Subject:
- - Academic Reputation 30%
- Employer Reputation 10%
- Research Citations Per Paper 30%
- H-index 30%
Urap
- Opublikowany:
- 06 czerwca, 2020