De Montfort University
Business and Marketing BA (Hons)
De Montfort University - De Montfort University

Kluczowe informacje o kursie

Opinie studentów

Business and Marketing BA (Hons) Poniżej znajdują się opinie 45 absolwentów o poszczególnych kursach na De Montfort University w odniesieniu do każdego z pytań ankiety w porównaniu ze średnią dla wszystkich studiów biznes i zarządzanie (niespecyficzne) w UK.

Ogólna satysfakcja studentów
76 /100
45 ogółem respondentów
Badanie NSS jest przeprowadzane na zlecenie Biura ds. Studentów

Wynagrodzenie

Wynagrodzenie absolwentów Marketing

Ważne: Poniższe dane dotyczące wynagrodzeń nie są specyficzne dla danego kierunku, ale zawierają dane wszystkich studentów biznes i zarządzanie (niespecyficzne) na uniwersytecie. Ze względu na metodologię zbierania danych, dane dotyczące wynagrodzeń są oparte głównie na danych studentów studiów licencjackich.

  15 miesięcy po ukończeniu studiów 3 lata po ukończeniu studiów 5 lat po ukończeniu studiów
Mediana wynagrodzeń £24000 £23500 £28500
Zakres 25-75 percentyla £23000 - £28000 £19000 - £30000 £22500 - £36000


Wynagrodzenie wszystkich absolwentów w Wielkiej Brytanii Marketing (głównie studiów licencjackich)

  15 miesięcy po ukończeniu studiów 3 lata po ukończeniu studiów 5 lat po ukończeniu studiów
Mediana wynagrodzeń £25441 £24456 £28921
Zakres 25-75 percentyla £22134 - £29927 £19381 - £30447 £22366 - £36901

Praca i perspektywa kariery

15 miesięcy po ukończeniu kursu, absolwenci zostali zapytani o to, co robią i czy pracują, o ich obecną pracę i perspektywy.

Aktualne miejsca pracy

Wymagany poziom umiejętności na danym stanowisku po 15 miesiącach

Oferty pracy absolwentów tego kierunku (15 miesięcy po ukończeniu studiów)

Poniższy przykład opracowany na podstawie wszystkich absolwentów Business and Marketing BA (Hons) w De Montfort University

32% Kierownicy, dyrektorzy i wyżsi urzędnicy
16% Specjaliści w dziedzinie nauczania
9% Specjaliści do spraw biznesu i usług publicznych
7% Specjaliści ds. jakości i regulacji
7% Zawody artystyczne, literackie i medialne
4% Zawody związane ze sprzedażą
4% Specjaliści do spraw biznesu i usług publicznych
2% Zawody podstawowe
2% Specjaliści od mediów
2% Zawody administracyjne

Chcemy zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie edukacyjne oraz wspierającą i pielęgnującą społeczność edukacyjną. Dlatego wprowadzamy nowy model blokowy do realizacji większości naszych kursów, znany jako Edukacja 2030. Oznacza to bardziej uproszczony harmonogram, w którym będziesz uczyć się jednego przedmiotu na raz zamiast kilku naraz. Będziesz mieć więcej czasu na zaangażowanie się w naukę i poznanie zespołu nauczycielskiego oraz kolegów z kursu. Otrzymasz szybszą informację zwrotną dzięki bardziej regularnej ocenie i będziesz mieć lepszą równowagę między nauką a życiem prywatnym, aby cieszyć się innymi ważnymi aspektami życia uniwersyteckiego. Wykorzystywana jest mieszanka dużych sesji grupowych, samouczków, zasobów internetowych i ocen formatywnych. Studenci otrzymują informacje zwrotne przez cały czas trwania kursu, aby rozwijać i doskonalić swoją wiedzę techniczną, umiejętności i zrozumienie. Nacisk kładziony jest na zastosowanie wiedzy technicznej w scenariuszach opartych na konkretnych przypadkach i scenariuszach wpływu poprzez wykorzystanie ocen.

Wymagania wstępne / Przyjęcia

Minimalna wymagana taryfa UCAS

from at least two A Levels. Plus five GCSEs at grades A*–C (9 - 4) including English Language and Maths.

UCAS Tariff przyjętych studentów na ten kurs

Wymagania kwalifikacyjne

Wymagania dotyczące języka angielskiego

Ocena
IELTS (Academic) 6
IELTS (Academic) 6
Uzyskaj porady, które kursy podstawowe są najlepsze dla Ciebie, aby nadal studiować Business and Marketing, BA (Hons). Jeśli nie spełniasz minimalnych wymagań pod względem wyniku UCAS, poziomów A lub wymagań dotyczących języka angielskiego.

Koszty

Czesne Business and Marketing BA (Hons)

Anglia £9250 Rok 1
Irlandia Północna £9250 Rok 1
Szkocja £9250 Rok 1
Walia £9250 Rok 1
EU £15750 Rok 1
Międzynarodowa £15750 Rok 1

Dodatkowe informacje o opłatach

Pamiętaj, że opłaty za kolejne lata studiów dla studentów kontynuujących naukę podlegają corocznemu przeglądowi. Wszelkie podwyżki opłat będą zgodne ze wskaźnikiem RPI-X (powiązanym ze wskaźnikiem cen detalicznych) i limitem opłat ustalonym przez rząd.

Średnie koszty utrzymania studentów w UK

Czynsz £518
Woda, gaz, prąd, internet (w domu) £50
Zakupy w supermarkecie £81
Ubrania £35
Jedzenie e restauracjach £33
Alkohol £27
Jedzenie na wynos / dostawy jedzenia£30
Wyjście na miasto / rozrywka (bez alkoholu, jedzenia) £24
Wakacje i wyjazdy weekendowe £78
Transport w obrębie miasta £17
Zdrowy tryb życia / sport£20
Artykuły papiernicze/książki £13
Telefon komórkowy/internet £13
Telewizja kablowa / streaming £7
Ubezpieczenie £51
Inne £1092
Średni koszt utrzymania studenta £95

Londyn kosztuje około 34% powyżej średniej, głównie z powodu czynszu, który jest o 67% wyższy niż średnia w innych miastach. Dla studentów mieszkających w akademikach, koszty wody, gazu, elektryczności, wifi są zazwyczaj wliczone w czynsz. Studenci w mniejszych miastach, gdzie zakwaterowanie znajduje się w odległości spaceru/przejażdżki rowerem, koszty transportu są zazwyczaj znacznie niższe.

Jak złożyć wniosek

Termin składania wniosków:

1 sierpnia 2025

Jest to ostateczny termin wypełnienia i wysłania aplikacji na ten kurs. Jeśli uniwersytet lub college nadal dysponuje wolnymi miejscami, możesz złożyć podanie po tym terminie, ale nie ma gwarancji, że Twoje podanie zostanie rozpatrzone.

Możliwe punkty wejścia:

  • Rok 1 (Domyślna data rozpoczęcia)

UCAS application code:

NN15

Rankingi Uniwersyteckie

#65
University Guru Meta Ranking
z De Montfort University

wśród 379 uniwersytetów w Anglia
na podstawie 31 różnych rankingów

Rankingi De Montfort University w najlepszych brytyjskich i światowych rankingach.

Rankingi De Montfort University w rankingach powiązanych z przedmiotem.

Biznes

    • #58 
    • #67 
    Marketing
    Kompletny przewodnik uniwersytecki po CUG - według przedmiotów
    [Opublikowany 14 maja, 2024]
    • #35 
    • #205 
    Biznes

    [Opublikowany 22 lipca, 2024]

Zobacz wszystkie 31 rankingi uniwersytetów De Montfort University

O De Montfort University

De Montfort University, w skrócie DMU, został założony w 1896 roku w małym mieście Leicester, East Midlands. Uniwersytet ten cieszy się szczególnie silnymi statystykami zatrudnienia po ukończeniu studiów, co można wytłumaczyć ich zaangażowaniem w praktyki zawodowe dla wszystkich studentów na dowolnych kursach. Międzynarodowi studenci są tutaj pod dobrą opieką, ponieważ otrzymują oni kursy orientacyjne mające na celu zapewnienie porad i wskazówek dotyczących życia w Wielkiej Brytanii, a darmowe lekcje języka angielskiego są zapewnione, aby wprowadzić wszystkich nowych studentów na wyższy poziom.

Lista 117 kursów licencjackich i magisterskich De Montfort University - Katalog Kursów

Skład uczniów De Montfort University

studenci pierwszego stopnia:
19290
studenci podyplomowi:
4010
Razem:
23300
  • Welcome to Leicester
  • International student Prabhav talks about his time at DMU
  • DMU students from around the world
  • DMU Vloggers: Arpith’s reasons to study at DMU
  • Joanna’s top five reasons to choose DMU

Gdzie ten program jest nauczany

Leicester Campus
map marker Pokaż na mapie

Podobne kursy

Program Uniwersytet Saty­sfakcja studentów Bezro­botny Rezy­gnacja Czesne (Między­narodowe) Taryfa UCAS Miasto
University of Reading logo Consumer Behaviour and Marketing with International Foundation Year - September Entry BSc (Hons)
(University of Reading)
73% 5% 5% £22350 137 Reading
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of East London logo Marketing (Data Analytics) BSc (Hons)
(University of East London)
67% 0% 10% £14820 117 Londyn
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
University of Derby logo Marketing with Foundation Year BA (Hons)
(University of Derby)
- 0% 13% £14900 114 Derby
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
York St John University logo Marketing with Foundation Year BA (Hons)
(York St John University)
92% 1% 15% £14000 97 York
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Liverpool Hope University logo Marketing and Philosophy & Ethics BA (Hons)
(Liverpool Hope University)
38% 5% 15% £12500 111 Liverpool
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Southampton Solent University logo Fashion Management with Marketing BA (Hons)
(Southampton Solent University)
52% 10% 10% £16125 - Southampton
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
St Mary's University, Twickenham logo Business Management and Marketing BA (Hons)
(St Mary's University, Twickenham)
86% 0% 25% £16320 117 Twickenham
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
De Montfort University logo Business and Marketing BA (Hons)
(De Montfort University)
76% 5% 11% £15750 88 Leicester
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
The University of Winchester logo Fashion Business and Marketing BA (Hons)
(The University of Winchester)
54% 0% 5% £16700 124 Winchester
Oncampus W pełnym wymiarze godzin
Southampton Solent University logo Business Management with Marketing with Placement and Foundation Year BSc (Hons)
(Southampton Solent University)
86% 5% 35% £14000 - Southampton
Oncampus W pełnym wymiarze godzin

FAQ na temat Business and Marketing BA (Hons) De Montfort University

  • Mediana wynagrodzeń absolwentów tego kierunku wynosiła £24000 15 miesięcy po ukończeniu studiów, £23500 3 lata po ukończeniu studiów i £28500 po ukończeniu studiów.

  • Kierownicy, dyrektorzy i wyżsi urzędnicy (32%), Specjaliści w dziedzinie nauczania (16%), Specjaliści do spraw biznesu i usług publicznych (9%), Specjaliści ds. jakości i regulacji (7%)

  • 45 absolwentów oceniło kurs 76. Oznacza to, że 76% absolwentów wskazało, że są zadowoleni lub bardzo zadowoleni z kursu. Zobacz szczegółowe oceny powyżej i porównaj je ze średnimi na innych uniwersytetach.

  • Business and Marketing BA (Hons) jest nauczany w kampusie i nie można go podjąć online na stronie De Montfort University.

  • Dość łatwo jest zostać przyjętym na podstawie wyników taryfowych UCAS (najniższy 8.09% Percentile wśród wszystkich Marketing kursantów w Wielkiej Brytanii). Oprócz wyników taryfowych UCAS mogą istnieć inne kryteria akceptacji.