Rozwój gier komputerowych BSc (Hons)
University of Westminster
- University of Westminster
Kluczowe informacje o kursie
Opinie studentów
Computer Games Development BSc (Hons) Poniżej znajdują się opinie 10 absolwentów o poszczególnych kursach na University of Westminster w odniesieniu do każdego z pytań ankiety w porównaniu ze średnią dla wszystkich studiów Muzyka w UK.
Ten konkretny kurs
Wynagrodzenie
Wynagrodzenie wszystkich absolwentów w Wielkiej Brytanii (głównie studiów licencjackich)
15 miesięcy po ukończeniu studiów | 3 lata po ukończeniu studiów | 5 lat po ukończeniu studiów | |
---|---|---|---|
Mediana wynagrodzeń | £21455 | £18360 | £22141 |
Zakres 25-75 percentyla | £17911 - £25024 | £13492 - £22848 | £16777 - £27979 |
Wszystkie kursy w UK
Opis kursu
Nasz kurs tworzenia gier komputerowych łączy technologię i kreatywność w multidyscyplinarny sposób.
Branża gier jest rozwijającym się i pełnym wyzwań sektorem z nieustannie ewoluującymi pomysłami i najnowocześniejszymi technologiami. Wymaga to od praktyków większej elastyczności w zakresie specyfikacji i funkcjonalności oprogramowania, poprzez dostosowanie ich podejścia do projektowania i zarządzania, przy jednoczesnym śledzeniu szerokich zmian w technologii.
Kurs ten obejmuje wszystkie główne aspekty techniczne procesu tworzenia gier, od projektowania po produkcję. Jego celem jest przygotowanie cię do kariery w tworzeniu oprogramowania, ze szczególnym naciskiem na gry komputerowe. Kurs zapewnia solidne zrozumienie technologii gier, w tym programowania, matematyki stosowanej, grafiki komputerowej i silników gier. Rozwiniesz szeroki zakres wiedzy i umiejętności, w tym tworzenie aplikacji mobilnych i internetowych, modelowanie i animację 3D oraz interakcję człowiek-komputer. Aby zwiększyć szanse studentów na zatrudnienie, kurs oferuje szereg rozmów z branży kreatywnej i będzie wspierać Twój udział w prestiżowych konkursach gier i targach cyfrowych, a także staże i praktyki przemysłowe.
Podstawowym językiem, którego będziesz się uczyć, jest C , ale będziesz mieć również możliwość zaangażowania się w inne języki i oprogramowanie, takie jak C#, Python (uczenie maszynowe, algorytmy), JavaScript i Swift do programowania na Androida i iOS. Do tworzenia postaci używamy Adobe Maya, Photoshop, 3DS Max i 3D Coat. Kurs koncentruje się na wykorzystaniu silnika Unreal Engine 4 i technologii Blueprints, ale studenci będą mieli możliwość korzystania z dowolnego komercyjnego silnika w trakcie kursu.
Kurs przygotuje cię do pracy w coraz bardziej wymagającej i satysfakcjonującej dziedzinie, dając ci jasną perspektywę na obecny charakter i praktykę tworzenia gier. Zostaniesz wyposażony w wymagane umiejętności techniczne i kreatywne dla nowej ery twórców gier. Zdobędziesz gruntowną wiedzę na temat programowania, grafiki komputerowej i zarządzania projektami gier, a także docenisz środowisko przemysłowe. Kurs obejmuje również możliwości pracy nad produkcjami grupowymi, w tym multidyscyplinarnymi projektami gier, które symulują prawdziwe środowisko branży gier.
Kurs oferuje krótkoterminowe, oparte na pracy doświadczenie edukacyjne, które da Ci możliwość pracy nad rzeczywistym problemem, który jest zwykle ustalany przez organizację zewnętrzną jako projekt na małą skalę. Doświadczenie to pozwoli ci zastosować teorię w praktyce poprzez zastosowanie wiedzy i umiejętności zdobytych w różnych modułach w celu rozwiązania rzeczywistej sytuacji, zwykle w kontekście problemu związanego z biznesem.
W poprzednich latach mieliśmy okazję podróżować i współpracować ze studentami z innych uniwersytetów w całej Europie. Wyjazdy obejmowały Distant Horizons w Sewilli w Hiszpanii, a także nasz coroczny Wmin-Graz Hackthon.
Ponadto będziesz mieć możliwość odbycia rocznego stażu w branży (praktyki zawodowej) po ukończeniu roku 2. Pomoże ci to zdobyć doświadczenie zawodowe i zwiększy twoje szanse na zatrudnienie po ukończeniu studiów. Otrzymasz pomoc i wsparcie w znalezieniu i zabezpieczeniu możliwości stażu poprzez różne warsztaty i wydarzenia organizowane przez Careers and Employability Service i zespół kursu. Zazwyczaj zostaniesz przydzielony do ról obejmujących zadania związane z różnymi aspektami tworzenia gier komputerowych.
Wymagania wstępne / Przyjęcia
Wymagania kwalifikacyjne
35 punktów ogółem, w tym 5 z matematyki na poziomie wyższym.
Wymagania dotyczące języka angielskiego
Ocena | Dodatkowe informacje | |
---|---|---|
IELTS (Academic) | 6 | 6.0 ogólnie z minimum 5.5 w każdym elemencie |
Koszty
Czesne Rozwój gier komputerowych BSc (Hons)
Anglia | £9250 | Rok 1 |
---|---|---|
Irlandia Północna | £9250 | Rok 1 |
Szkocja | £9250 | Rok 1 |
Walia | £9250 | Rok 1 |
Channel Islands | £9250 | Rok 1 |
EU | £15400 | Rok 1 |
Międzynarodowa | £15400 | Rok 1 |
Średnie koszty utrzymania studentów w Londyn
Czynsz | £518 |
Woda, gaz, prąd, internet (w domu) | £50 |
Zakupy w supermarkecie | £81 |
Ubrania | £35 |
Jedzenie e restauracjach | £33 |
Alkohol | £27 |
Jedzenie na wynos / dostawy jedzenia | £30 |
Wyjście na miasto / rozrywka (bez alkoholu, jedzenia) | £24 |
Wakacje i wyjazdy weekendowe | £78 |
Transport w obrębie miasta | £17 |
Zdrowy tryb życia / sport | £20 |
Artykuły papiernicze/książki | £13 |
Telefon komórkowy/internet | £13 |
Telewizja kablowa / streaming | £7 |
Ubezpieczenie | £51 |
Inne | £1092 |
Średni koszt utrzymania studenta | £95 |
Londyn kosztuje około 34% powyżej średniej, głównie z powodu czynszu, który jest o 67% wyższy niż średnia w innych miastach. Dla studentów mieszkających w akademikach, koszty wody, gazu, elektryczności, wifi są zazwyczaj wliczone w czynsz. Studenci w mniejszych miastach, gdzie zakwaterowanie znajduje się w odległości spaceru/przejażdżki rowerem, koszty transportu są zazwyczaj znacznie niższe.
Jak złożyć wniosek
Termin składania wniosków:
1 stycznia 2025
Jest to ostateczny termin wypełnienia i wysłania aplikacji na ten kurs. Jeśli uniwersytet lub college nadal dysponuje wolnymi miejscami, możesz złożyć podanie po tym terminie, ale nie ma gwarancji, że Twoje podanie zostanie rozpatrzone.
Możliwe punkty wejścia:
- Rok 1 (Domyślna data rozpoczęcia)
Rankingi Uniwersyteckie
Rankingi University of Westminster w najlepszych brytyjskich i światowych rankingach.
Zobacz wszystkie 23 rankingi uniwersytetów University of Westminster
O University of Westminster
University of Westminster to finansowany z funduszy publicznych uniwersytet badawczy znajdujący się w Londynie, w Anglii. Rozpoczął swoje istnienie jako instytut politechniczny w 1838 roku, a oficjalnie uznanym uniwersytetem stał się dopiero znacznie później, w 1992 roku. Główny kampus Westminsteru znajduje się przy Regent Street w centrum Londynu, a jego kampusy drugorzędne znajdują się w dzielnicach Fitzrovia, Marylebone i Harrow.
Lista 244 kursów licencjackich i magisterskich University of Westminster - Katalog Kursów
Skład uczniów University of Westminster
-
Całkowita liczba uczniów zapisanych na University of Westminster według poziomu. Rok akademicki 2021/22 - Liczba studentów studiów stacjonarnych opublikowana przez Higher Education Statistics Agency (HESA) w dniu lutego 2022
- studenci pierwszego stopnia:
- 14770
- studenci podyplomowi:
- 3840
- Razem:
- 18610
-
Liczba uczniów zapisanych na kursy "Gry komputerowe": Rok akademicki - Liczba studentów studiów stacjonarnych opublikowana przez Higher Education Statistics Agency (HESA) w dniu lutego 2022
Gdzie ten program jest nauczany
Podobne kursy
Program | Uniwersytet | Satysfakcja studentów | Bezrobotny | Rezygnacja | Czesne (Międzynarodowe) | Taryfa UCAS | Miasto | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rozwój gier BSc (Hons) |
(York St John University) |
- | - | - | £14000 | - | York | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Informatyka (gry) BSc |
(University of Greenwich) |
- | - | - | £16150 £17000 | - | Londyn | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Informatyka z technologią gier (ze zintegrowanym rokiem podstawowym) BSc (Hons) |
(City University London) |
- | - | - | £20080 | - | Londyn | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Sztuka gier BA (Hons) |
(Nottingham Trent University) |
- | - | - | £16500 | - | Nottingham | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Rozwój gier BA (Hons) |
(Ravensbourne University London) |
- | - | - | £16500 | - | Londyn | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Projektowanie i programowanie gier komputerowych (z rokiem praktyki) BSc (Hons) |
(Staffordshire University) |
- | - | - | £16750 | - | Stoke-on-Trent | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Projektowanie gier BA (Hons) |
(Teesside University) |
- | - | - | £15000 | - | Middlesbrough | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Rozwój gier komputerowych (z rokiem podstawowym) BSc |
(Staffordshire University) |
85% | 7% | 14% | £14000 | 80 | Stoke-on-Trent | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Programowanie gier komputerowych z rokiem podstawowym BSc (Hons) |
(University of Derby) |
- | - | - | £14900 | - | Derby | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Programowanie gier komputerowych BSc (Hons) |
(Staffordshire University) |
- | - | - | £16750 | - | Stoke-on-Trent | Oncampus W pełnym wymiarze godzin |