Kosmetyki Branding i Promocja MA
Birmingham City University
- Birmingham City University
Kluczowe informacje o kursie
Opis kursu
Jeśli jesteś zainteresowany pracą w globalnym przemyśle kosmetycznym i interesujesz się brandingiem i promocją produktów i usług kosmetycznych, to ten kurs jest dla Ciebie. Rozwiniesz szereg praktycznych umiejętności biznesowych, kreatywnych i przedsiębiorczych oraz będziesz miał możliwość zbadania kluczowych i aktualnych trendów w przemyśle kosmetycznym.
Twój indywidualny program studiów jest wspierany przez wizyty w odpowiednich wydarzeniach lub organizacjach przemysłu kosmetycznego i urody i/lub wywiady z profesjonalistami zaangażowanymi w promocję kosmetyków lub usług urodowych.
Co jest przedmiotem kursu?
Na kursie zajmiesz się blogowaniem, mediami społecznościowymi, tworzeniem stron internetowych, przedsiębiorczością i rozwojem marki.
Będziesz aktywnie zachęcany do wzięcia udziału w debatach na temat zawodowych, edukacyjnych, politycznych i kulturowych implikacji piękna i kosmetyków we współczesnych społeczeństwach na całym świecie.
Będziesz także badać i używać różnych metod badawczych, aby zbadać tworzenie marki i promocję usług kosmetycznych i kosmetyków poprzez marketing, reklamę, zarządzanie wydarzeniami, reklamę lub public relations.
Pod koniec kursu zdobędziesz umiejętność zastosowania wiedzy, umiejętności i metodologii z zakresu brandingu i promocji kosmetyków do analizy złożonych problemów związanych z brandingiem i promocją kosmetyków oraz do wyrażania wyrafinowanych koncepcji marketingowych i reklamowych.
Rozwiniesz także umiejętność określenia osobistych, zawodowych i praktycznych celów związanych z brandingiem i promocją kosmetyków, włączając w to doświadczenie zawodowe i przedsiębiorczość.
Wymagania wstępne / Przyjęcia
Wymagania dla studentów międzynarodowych / Wymagania dotyczące języka angielskiego
Wynik testu akademickiego IELTS (podobne testy mogą być również akceptowane)
-
- 6.5
- Business Graduate Degrees/ Master Degrees
-
- 6.0
- General Requirements
-
- 7.0
- LLM
-
- 6.0
- MBA & MSc
Koszty
Średnie koszty utrzymania studentów w UK
Czynsz | £518 |
Woda, gaz, prąd, internet (w domu) | £50 |
Zakupy w supermarkecie | £81 |
Ubrania | £35 |
Jedzenie e restauracjach | £33 |
Alkohol | £27 |
Jedzenie na wynos / dostawy jedzenia | £30 |
Wyjście na miasto / rozrywka (bez alkoholu, jedzenia) | £24 |
Wakacje i wyjazdy weekendowe | £78 |
Transport w obrębie miasta | £17 |
Zdrowy tryb życia / sport | £20 |
Artykuły papiernicze/książki | £13 |
Telefon komórkowy/internet | £13 |
Telewizja kablowa / streaming | £7 |
Ubezpieczenie | £51 |
Inne | £1092 |
Średni koszt utrzymania studenta | £95 |
Londyn kosztuje około 34% powyżej średniej, głównie z powodu czynszu, który jest o 67% wyższy niż średnia w innych miastach. Dla studentów mieszkających w akademikach, koszty wody, gazu, elektryczności, wifi są zazwyczaj wliczone w czynsz. Studenci w mniejszych miastach, gdzie zakwaterowanie znajduje się w odległości spaceru/przejażdżki rowerem, koszty transportu są zazwyczaj znacznie niższe.
Rankingi Uniwersyteckie
Rankingi Birmingham City University w najlepszych brytyjskich i światowych rankingach.
Zobacz wszystkie 17 rankingi uniwersytetów Birmingham City University
O Birmingham City University
Założony w 1853 roku, Birmingham City University (BCU) znajduje się w mieście Birmingham, w Anglii. Populacja studentów tej instytucji składa się ze studentów z ponad 80 narodowości, co pozwala nowo przybyłym zagranicznym studentom szybko poczuć się mile widzianym i jak w domu. Najnowocześniejsze obiekty i zasoby czekają na studentów na wszystkich kursach, w tym najnowsze technologie inżynieryjne, studia drukowania 3D i warsztaty zegarmistrzowskie, by wymienić tylko kilka. BCU utrzymuje reputację selektywnego procesu przyjęć, więc wszystkim wnioskodawcom zaleca się dokładne przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej.
Lista 265 kursów licencjackich i magisterskich Birmingham City University - Katalog Kursów
Skład uczniów Birmingham City University
-
Całkowita liczba uczniów zapisanych na Birmingham City University według poziomu. Rok akademicki 2021/22 - Liczba studentów studiów stacjonarnych opublikowana przez Higher Education Statistics Agency (HESA) w dniu lutego 2022
- studenci pierwszego stopnia:
- 20675
- studenci podyplomowi:
- 5010
- Razem:
- 25685
-
Liczba uczniów zapisanych na kursy "Promocja i reklama": Rok akademicki - Liczba studentów studiów stacjonarnych opublikowana przez Higher Education Statistics Agency (HESA) w dniu lutego 2022
Gdzie ten program jest nauczany
Podobne kursy
Program | Uniwersytet | Satysfakcja studentów | Bezrobotny | Rezygnacja | Czesne (Międzynarodowe) | Taryfa UCAS | Miasto | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Praktyka mediów cyfrowych: Reklama, marketing i projektowanie marki MA |
(The University of Winchester) |
- | - | - | £17450 | - | Winchester | Oncampus W niepełny wymiarze godzin | |
Kosmetyki Branding i Promocja MA |
(Birmingham City University) |
- | - | - | - | - | Birmingham | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Kreatywna strategia reklamowa MSc |
(Manchester Metropolitan University) |
- | - | - | - | - | Manchester | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Marketing międzynarodowy i branding MSc MSc |
(University of Dundee) |
- | - | - | - | - | Dundee | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Strategia projektowania i budowania marki MA |
(Brunel University) |
- | - | - | - | - | Uxbridge | Oncampus W pełnym wymiarze godzin | |
Projektowanie cyfrowe i branding MSc |
(Brunel University) |
- | - | - | - | - | Uxbridge | Oncampus W pełnym wymiarze godzin |